Svart metal (black metal)

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34890 av
Svar från i ämnet Svart metal (black metal)
Det var skönt att veta att jag inte är ensam här :)
Vilka är era favoriter?
Förresten lyssnar ni bara på musiken eller går ni klädda med t.ex svarta kläder, kängor eventuellt nitartiklar såsom nithalsband?

Och så undrar jag om någon av er har msn?
Det skulle vara trevligt att chatta med "likasinnade"
Om någon av er vill adda mig på msn så är det bara att PMa mig.

Tack för era svar ni är väldigt snälla.
Och jag är 19 nu och kommer att fylla 20 i september så jag undrar om det finns möjlighet att byta användarnamn till något mer passande.
Mer
18 år 1 månad sedan #34891 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Svart metal (black metal)
Mina favorite är väl Silencer och Shining.
Jag har väl främst en svart garderob, men inslag av andra mörkare färger.
Nitar har jag lite grann men jag har inte på mig det jämt och ständigt och jag färgar inte håret svart för det är bara jobbigt.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34894 av
Svar från i ämnet Svart metal (black metal)
Okej. jag har bara på mig nitar vid lite mer speciella tillfällen dock.
Jag färgar håret med färgen Nightsky som finns att köpa på HM för 59-69kr den ger permanent resultat..jag har färgat med den färgen i snart 2 år och resultatet blir en blandning av svart, mörkblått med lila inslag..men det mörkblåa och lila syns bara vid solljus..
Mer
18 år 1 månad sedan #34897 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Svart metal (black metal)
ok jag har hår till midjan och mitt växer rätt fort så jag orkar inte hålla på och färga det längre, gjorde det förr men nu skiter jag i det.
Mer
18 år 1 månad sedan #34911 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Svart metal (black metal)

Rädd_18_årig_kille skrev: Tack för era svar ni är väldigt snälla.
Och jag är 19 nu och kommer att fylla 20 i september så jag undrar om det finns möjlighet att byta användarnamn till något mer passande.


Det går bra att byta användarnamn säg till, vilket namn du vill ha, så byter jag till det. Efter bytet måste du logga in med det nya användarnamnet för att det skall fungera.
Mer
18 år 1 månad sedan #34918 av Amanita
Svar från Amanita i ämnet Svart metal (black metal)

Rädd_18_årig_kille skrev: Förresten lyssnar ni bara på musiken eller går ni klädda med t.ex svarta kläder, kängor eventuellt nitartiklar såsom nithalsband?

Jag har mest svart skinn, dels för att jag gillar svart, och dels för att jag gillar skinn, så det är en bra kombination liksom. Sedan har jag Dr Marten som är jäkligt sköna att gå i och bra för fötterna. För några år sedan hade jag hår till skuldrorna, sedan har jag rakat håret några gånger, men nu låter jag det växa igen.. lika bra att passa på medans man har något hår kvar :mrgreen: