Lindrar röster?

Mer
18 år 1 månad sedan #35862 av Amanita
Svar från Amanita i ämnet Lindrar röster?
Nissegossen: Hehe, det är bra det! :lol:
Mer
18 år 1 månad sedan #35877 av stefan
Svar från stefan i ämnet Lindrar röster?
Med ett hörselskydd med medhörning kan man justera hur höga bakgrundsljud man vill ha. (En elektronisk vippa stänger av ljudförstärkaren med jämna intervaller. Hur täta intervallerna skall vara justeras med ett reglerbart motstånd på den elektroniska vippan.) Jag tog tidigare kontakt med några i lund som håller på med schizofreni och hörsel och mot förmodan så svarade de faktiskt men dom komenterade inte denna idee, som bara utgjorde en liten del av det jag skrivit. När jag skrev för andra gången om just detta så svarade dom inte. Jag tror att jag ska låta några andra testa om det fungerar. Om det gör det kanske jag försöker att kontakta lund igen. Det finns så få metoder som hjälper mot ihärdiga röster så man borde ta till vara på allt som eventuellt kan hjälpa.
Mer
18 år 1 månad sedan #36183 av sylvia
Svar från sylvia i ämnet Lindrar röster?
Jag lyssnar på Annika Lanz eller Passagens Vinyl 107 (hoppas det inte verkar som stötande reklaminslag...he-he)
Men man ska akta sig för att döva för mycket. Det är bra om man kan komma tillbaks till ett lugn och en ro någon gång och bara fundera och drömma och tänka och vila sig och fundera. :rolleyes:
Och så ska man inte tänka på rösterna. Ignorera dem!