Vaxproppar ger inte enbart en försämrad hörsel!

Mer
8 år 2 månader sedan - 4 år 1 månad sedan #808675 av Nissegossen
Revaxör för människa, För hund Öronrens och Epiotic, vilket är ett mjölksyrepreparat som går att använda varje dag.
För Revaxör finns en tillhörande gummiblåsa, för att använda ljummet vatten för att spola ut orenheter ur öronen. har ni redan blåsan, köp en förpackning utan blåsan så blir det billigare.

Min nuvarande öronläkare är den förste som kunnat ställa diagnos på vad för sjukdom jag har i mina öron. Han frågade mig har du Psoriasis? Inte vad jag vet sade jag, men har haft. Du har psoriasis i dina öron! Han skrev ut en medicin som hjälpte mig så att jag blev klådfri.
Innan var det topz. Ingen som inte har haft klåda i öronen som jag, kan förstå hur gott det känns att klia sig i öronen med en topz! Get yourself an a eargasm! Jag förstår tjejer med klåda i underlivet, väldigt, väldigt skönt.

Öronläkare säger förbannade topz Det var ju det att köpte man bomullstopz i affären satt inte spetsen kvar utan den blev kvar i örat. Dagen efter var det ett akutbesök hos öronläkare på sjukhus, då det blev infektion direkt

Det som gäller topz är antingen topz original för att den är tillverkad i ett stycke och den kan pga konstruktionen inte spetsen trilla av. Den och Apoteksbolagets topz är de ända jag ger godkänt.

Ang hörapparater har min bror, liksom jag haft öroninflammationer i barndomen. Hans fick värka ut då det inte fanns penicillin, då det inte ännu kommit ut på marknaden. När han mönstrade sade läkaren, ärr på trumhinnan det är ett igenkänningstecken ifråga om att identifiera dig Han har idag hörapparat, den sitter inopererad på skallen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 2 månader sedan #808710 av Jocke

Drummer skrev: Hur går det för dig Jocke när du spelar musik eller ngt instrument? Hör du nyanserna? Hoppas att det går så bra som det bara kan göra!


Drummer! Nej jag har nog snarare plågat min omgivning med blockflöjt i mellanstadiet, då jag var ointresserad av att lära mig spela efter noter en låt.

Sedan är jag en relativt omogen människa, ligger hela tiden ngn steg bakom en i samma ålder. Så musik hör jag tyvärr inte nyanserna helt och hållet. Men jag kan njuta av musik delvist i alla fall.

"Ang hörapparater har min bror, liksom jag haft öroninflammationer i barndomen. Hans fick värka ut då det inte fanns penicillin, då det inte ännu kommit ut på marknaden. När han mönstrade sade läkaren, ärr på trumhinnan det är ett igenkänningstecken ifråga om att identifiera dig Han har idag hörapparat, den sitter inopererad på skallen."

Du Nisse, hade själv mycket inflammationer när jag var liten, har flera ärr och det har även försämrat min hörsel. Ja, det finns tydligen olika typer av operationer som man kan göra för att förbättra hörseln?

Den jag känner till heter cochlea-implantat (CI-implantat-operation), jag blev föreslagen en sådan operation, men en öronläkare, sade att jag låg precis på gränsen för att en operation skulle göra nytta, så han avrådde. Vad gäller min hörsel så har jag hela tiden fallit mellan många stolar, antingen skulle man kalla mig döv eller gravt hörselskadad, det blev det senare.

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 2 månader sedan #808716 av Fantasio
Min före detta arbetskamrat har väldigt dålig hörsel. Han har små hörapparater, men använder dem sällan.
Mer
8 år 2 månader sedan #808751 av Admin1
Kognitiva symptom, som dåligt arbetsminne, är inte direkt involverad i psykos utan är mer handikappande och gör det svårt att klara vardagen.