Odla och sånt

Mer
8 år 1 månad sedan #817222 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Odla och sånt
:hjärta Öknen har jag bott i en tid, det var på mitten av '80-talet. Testet du pratar om minns jag inte. Men muren var i mitt eget inre och den muren behövs inte längre :hjärta
Mer
8 år 1 månad sedan #817224 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Odla och sånt


Den tiden i öknen satt jag ofta i gryningen på en gunga och sjöng lovsånger. Numera lever jag i en ständig lovsång.
Mer
8 år 1 månad sedan #817226 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Odla och sånt
Den gången såg du en låg mur och du hade inga svårigheter överhuvudtaget att ta dig över den. En del gör muren oöverstiglig och kan inte komma på hur de skall göra. Det var en som gick sköterskelinjen i skolan och hon tog sig över och hon såg palmer och oaser och folk som sprang henne till mötes.Undra hur det gick för henne


I testet säger jag en låg mur, bara för att de skall förstå att de kan ta sig över. Muren är döden. Det på andra sidan, ja, då hamnar vi i paradiset.i

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #817227 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Odla och sånt
Eller var vi nu hamnar. En fick se en bil, men det fanns ingen bensin till den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #817249 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Odla och sånt
Lever man med Jesus så finns ingen mur. :angel
Mer
8 år 1 månad sedan #817250 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Odla och sånt
brajja? har sett i en dröm att jag odlade majja vid grunden på mammas hus, i solen ^^
J/m

John 8:31-32.