Namn på röster

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254546 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Namn på röster
Tillåt mig, börjat läsa vad jag skriver igen lägenhet under oss där befinner sig nu 4 personer familj 2 bröder 1 dotter plus dotterns pojkvän ständigt aktiva lyssnade, snokade individer.
Scenario 2 grannen i ettan ensam röst, aktiverars när han kompisar på besök JAG VET ATT JAG HAR RÄTT, GLÖM INTE JAG KAN NAMNGE ER ALLA OCH DÅ KOMMER NI SITTA PÅ LPT, DEN ENSAMMA RÖSTEN SKONAS HAN ÄR INTE OND I SINNET TILL SKILLNAD FRÅN DE 4 DÄR JAG KAN SLÅSS MOT ONSKA OCH SOM JAG SA SIST TILL ER BRINN I HELVETET OCH NI KOMMER ATT FÅ UPPLEVA DET OCH VET NI VARFÖR JO DET KAN JAG TALA OM MITT TEAM LYSSNAR PÅ DET JAG DELGER, TAR DET TILL, SIG OCH BEGRUNDAR NI TYSTNA JAG SKITER I ER NI ÄR PSYKOPATER ALLA 4 DET FÖRLORAR ALDRIG MOT DET ONDA SANNINGEN VISAR SIG ALLTID TILL SIST.

Tillrättaläggning 1 psykopat gav namnet till min KP IDAG NÄMNDE KÄNSLAN HAT DET ÄR VAD RÖSTEN UTSTRÅLAR, DE ANDRA 3 GÖR EXAKT VAD PSYKOPATEN SÄGER TILL DEM.

Höll på att glömma 1, bredvid lägenhet där vi BOR BLIR AKVINNA SAMMA ÅRGÅNG NU BÖRJAR PSYKOPATEN, FORTSÄTTER DÄR JAG SLUTA
SJUK MEN INSER DET INTE SJÄLV, SÄKERLIGEN NARCISST,SJUK I VAD FÅR NI TA REDA PÅ.

PSYKOPATEN TEKNISK, DATAKUNNIG, KAN VARA SÅ ATT DOTTERN HAR INSLAG AV DETTA PERSONLIGHETSANLAG OCKSÅ ÅT PSYKOPATHÅLLET.

De 4 rösterna, dottern är inte psykopatens utan psykopatens bror, sammankopplad med röst trapphus A, balkong, vägg i vägg A förbinder B, ÄR AV ONDO ALLA PERSONER.

TRoR KVINNAN I TRAPPHUS AÄR ÅT DET PSYKOPATISKA HÅLLET ÄVEN HON,MYCKET AVUND MOT MÄNNISKOR SOM HAR DET BÄTTRE EKONOMISKT ,SER BÄTTRE UT ÄN HON
SMALARE ÄN HENNE.LISTAN KAN GÖRAS LÅNG.DE HAR ALLA MYCKET HAT INOMBORD, NU ÄR DE FÖRVIRRADE,KAN INTE FÖLJA MIN MOBIL,MEN DE ÄR INNE PÅ VISKA OCH LÄSER NU VEM SOM HELST KAN GÅ IN OCH LÄSA UTAN MEDLEMSSKAP.BÖRJAR KÄNNA MIG SÖMNIG DOSEN LIGGER PÅ 450 KANSKE UPP 50 TILL, AVVAKTAR.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260116 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Namn på röster
Jag brukar också se vissa synhallucinationer som jag har gett karaktärer åt. Tex barnmorskan, tjuven osv.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260120 av wasp
Svar från wasp i ämnet Namn på röster
Kan sätta namn på de flesta av mina röster. Känner igen folk från vården och kommunen. Den ettrigaste rösten är min fd kp, hon pensionerades 2016.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260123 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Namn på röster
Mina röster har tystnat nu, kom underfund med att jag har haft kombination yttre röster med inre röster scenario samverkat till en helhet.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260157 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Namn på röster

ingrid64marie skrev: Mina röster har tystnat nu, kom underfund med att jag har haft kombination yttre röster med inre röster scenario samverkat till en helhet.


Jag skulle kunna säga om vad du skrev i föregående inlägg och jag kallar det för hänsyftningsparanoia

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260165 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Namn på röster
Kan du förklara det för mig Nisse. Förstår inte riktigt fullt ut.