Namn på röster

Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1260168 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet FETT BOLD

MsTibbs skrev: Två män, en god/vägvisare (oftast) och en som bara är elak/hånande (typ borta sen jag vägrade lyda för en sju år sedan). En kvinna som är stark och driftig och en annan kvinna om är bara "god" rakt igenom. Samt några mer odefinerade av olika slag, som inte pratar men som bara varit närvarande, andats kallt på mig eller skrattat vid olika tillfällen.

Låter fett, nästan som BOLD
En vandrande hypoxia som fritt ekar & reflekterar tillbaka

Eye Poxi
Epoxy
Hi Poxy
Hypoxia

Glasfiberarmen i internetkabeln Hi-low
Vein artery
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Vatten.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260171 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Namn på röster

ingrid64marie skrev: Kan du förklara det för mig Nisse. Förstår inte riktigt fullt ut.


Inte det inlägg med det som är det senaste, det före där du skrev med versaler, där har du riktig paranoia, och där ger du en hel familj skulden i det som du har i skallen. Det skulle jag säga att du har hänsyftningsparanoia

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 10 månader sedan #1260172 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Namn på röster
I början när jag hörde i min skalle så sade rösterna inga namn, ja, Inga är ju ett namn men för den skulle, inte i den andra betydelsen.

Får kalla dem Inga allihop

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260187 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Namn på röster
Då förstår jag ,men när du år paranoid är det svårt att se det i svartvitt, när jag går ur är det glasklart att de ej har någon skuld i det hela utan det är min verklighet som är skev, men rösterna antar skepnader likheter från verkligheten och allt som i mitt fall kommer från höger yttre sfär och då sammanfaller det med balkongen under mig eftersom det ej kan komma från min egen balkong och då blir det så att plats på estraden tar den familj som bor under mig. De blir oskyldigt anklagade utan vetskap, om mina demoners roll i det hela . Demonerna styr tills jag vaknar upp , nu är jag vaken och har ett bra skydd av kombinationsmedicineringen.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260195 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Namn på röster
Tunnel Tunnlar i smått blir stort
Blurr blurr blurr
Nålfiber surr

Tusen nålar ålar
Upp och ned, transversell vågrörelse

Man förlorar lokaliseringen i ordningssinnet och vikten i absoluta närminnet
Det dyker ned
Upp dyker äpplet ur skrottets kärna
Polis eller präst, här ska det vara ordning på trons projektioner!

-Bara slump!
Visst! och slumpen kan man väl räkna ut? kallas det inte sannolikhet?
Gång på gång går det upp vad som går ned
Tunnelsynen i nålsögat
tusen och en natt
Tusen nålar
Formbarligen
Go natt -Vakna!

Närvarodetektering i en Pool
-Loopar du i vågläran?
Mer
3 år 10 månader sedan #1260241 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Namn på röster
De är demoner