Livlig fantasi eller lätt psykotisk? el. bara allmänt störd?

Mer
18 år 11 månader sedan #13328 av anden
Tycker jag stämmer bra in på din beskrivning. Att man måste skada folk är tvångstankar. Jag börjar misstänka att jag har Asperger. Man kan bli nära psykotisk när man utsätts för stress och man är ofta störd så länge inte handikappet är den framträdande biten.
  • biko77
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #13549 av biko77

väteatom skrev: *Jag lider så mycket och har så många motgångar eftersom jag är en profet på prövning av Gud.
*Jag måste hålla mig vältränad eftersom jag är en helig krigare som måste vara stridsberedd.
*Judar har vidriga personlighetsdrag, det ligger i deras gener. Jag måste akta mig för dem.
*Jag måste utbilda mig till kemist för att utveckla biologiska vapen så att jag kan döda så många människor som möjligt.


Jag tycker du ska ga med i Al-Quaida. Dar kan dina talanger tas tillvara.
Lycka till!
Mer
18 år 11 månader sedan #13558 av Väteatom

biko77 skrev:

väteatom skrev: *Jag lider så mycket och har så många motgångar eftersom jag är en profet på prövning av Gud.
*Jag måste hålla mig vältränad eftersom jag är en helig krigare som måste vara stridsberedd.
*Judar har vidriga personlighetsdrag, det ligger i deras gener. Jag måste akta mig för dem.
*Jag måste utbilda mig till kemist för att utveckla biologiska vapen så att jag kan döda så många människor som möjligt.


Jag tycker du ska ga med i Al-Quaida. Dar kan dina talanger tas tillvara.
Lycka till!


Haha, jo jag ser likheterna nu. Jag är varken muslim eller mörkhyad om nu någon tror det.
Mer
18 år 11 månader sedan #13801 av anden
väteatom sluta upp me att kolla på sagan om ringen o liknande filmer som får dig tro att du är något speciellt
  • Norman Bates
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #13921 av Norman Bates
Svar från Norman Bates i ämnet Det kanske inte dig d e fel på!!!?
Hej det här låter kanske konstigt men sök dina svar hos islam, där finns det något som kalls för djinner (andar). jag har själv aldrig haft någr problem men jag har läst och hört hur dessa djinnar har drabbat mina bekanta. jag hoppas att du finner dina svar. Lycka till!
Mer
18 år 11 månader sedan #13927 av Väteatom

Gäst skrev: väteatom sluta upp me att kolla på sagan om ringen o liknande filmer som får dig tro att du är något speciellt


Jag har inte kollat på sagan om ringen.