Spöken

Mer
14 år 6 månader sedan #251437 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Spöken
Jag tror på spöken, jultomten och Reinfeldt ungefär lika lite.
Mer
14 år 6 månader sedan #251438 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Spöken
Nyligen avlidna kommer till mig om de är inom umgänges kretsen. Jag vet inte i stunden vem det är, men det manifesteras i form av en rysning som kan vara kroppstäckande när de omsluter mig i en sista hälsning. När jag märker det säger jag högt till dem, icke heller jag dömer dig, gå i herrens frid!

Ofta kommer till mig andar som sätter sig och omsluter mitt huvud, såsom man kan se på religiösa bilder, ett ljussken utav anden som omsluter huvudet.

Detta som inom konsten illustreras av ett ljussken runt bilden runt huvudet. Vet inte hur jag vill förklara det, för att jag vill inte säga att det är en gloria, men det känns så!

En del fattar inte och försöker gå in i kroppen på mig, men det orsakar mycket stor smärta hos mig rent fysiskt påtaglig smärta, som om min kropp hade en stor kramp. Det gör skitont!

De som kommer till mig är inte riktigt färdiga att ge sig av, det är ungefär som att de har som sin uppgift att säga farväl innan de går vidare härifrån och då är beredda att lämna allt bakom sig.

jag hjälper dem så gott jag kan, men det är endast i det lilla jag kan hjälpa dem! jag skuldbelägger aldrig en som kommer till mig, utan ger klartecken att det är i den stunden uppklarat....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Melun
  • Besökare
  • Besökare
14 år 6 månader sedan #251439 av Melun
Svar från Melun i ämnet Spöken
Min döde bror brukar tala genom mig. Folk känner igen hans röst när jag pratar.
Och jag pratar om sånt han känner till. Hans barn har sagt att det deras far de hör ibland när jag pratar.
  • IFO__
  • Besökare
  • Besökare
14 år 6 månader sedan #251440 av IFO__
Svar från IFO__ i ämnet Spöken
Jag tror på illusioner, hallusinationer, paranoja och inbillning.
  • Melun
  • Besökare
  • Besökare
14 år 6 månader sedan #251441 av Melun
Svar från Melun i ämnet allhelgona helgen
Ha en trevlig allhelgona helg.....
Mer
14 år 6 månader sedan #251444 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet allhelgona helgen

Melun skrev: Ha en trevlig allhelgona helg.....


Tack detsamma! :)