Om natten..

  • Huijser
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #15007 av Huijser
Svar från Huijser i ämnet Om natten..
Sköt om dig iaf Angel.
Mer
18 år 11 månader sedan #15019 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Om natten..

Niklas skrev: Förut var det inte analytiskt. Varför skulle det vara analytiskt just nu?


Jag har jobbat en del med utbildning, och jag fann en tanke vara oerhört givande: Det är mitt fel om du inte förstår.

Nu förstår troligen ingen vad du menar med analytiskt.
Det är ditt fel, även om det är vi som inte kan dansa, du ska inte gnugga oss i leran och mena att vi är idioter som inte kan dansa, utan visa olika steg och få in oss i rytmen.
Mer
18 år 11 månader sedan #15025 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Om natten..

Niklas skrev:
Ja, jag har säkert fel. Det vore fel att skriva annat. Och det vore typiskt kvinnligt att förneka dem egna felen, tycker jag.



Hm, jo, men nu gör du ju en psykopatgrej, du säger det som du vet med dig är vettigt o PK, men du ordnar inte upp det egentliga, att vi inte förstår dig.
Mer
18 år 11 månader sedan #15246 av Angel
Svar från Angel i ämnet Om natten..
Jag fattar inte ju .. :(
Mer
18 år 11 månader sedan #15247 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Om natten..

Niklas skrev:
Du har inte förstått från början o.s.v.


Nä, jag har ju inte det. Men just för mig gör det inte så mkt, men många kan ta det som..en förolämpning, de tror du är en bräkare samtidgt som de känner sig korkade, är det deras fel att de inte förstår, funderar de, eller är det ngn som bara vill sätta myror i deras huvud, mobbas, retas?
Mer
18 år 11 månader sedan #15294 av Sugared
Svar från Sugared i ämnet Om natten..
Ja, jag har säkert fel. Det vore fel att skriva annat. Och det vore typiskt kvinnligt att förneka dem egna felen, tycker jag.[/quote]


då är jag inte kvinna..hum vad är jag då?