Byta stad....?

  • Axons
  • Besökare
  • Besökare
18 år 10 månader sedan #16857 av Axons
Svar från Axons i ämnet Byta stad....?
När jag flyttade första gången så mådde jag mycket bättre. Vet inte varför. Skulle gärna vilja flytta till Stockholm, men en lägenhet där kostar väl en 1-2 miljoner kronor.
Mer
18 år 10 månader sedan #16905 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Byta stad....?

1of3 skrev: Jag hade mer i åtanke som kassa minnen som lixom hemsöker en i ens hemstad..? förstår du?


Absolut, helt rätt, det är nästan grundläggande, om det inte innebär problem vilket det ofta gör för vuxna, ungdomar kan dock lockas att flytta "fel" så de hamnar ännu mer snett, helt utan socialt skyddsnät.
Mer
18 år 10 månader sedan #16909 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Byta stad....?

Orvar skrev: När jag flyttade första gången så mådde jag mycket bättre. Vet inte varför. Skulle gärna vilja flytta till Stockholm, men en lägenhet där kostar väl en 1-2 miljoner kronor.


Det finns en bostadskö..
Och vad har du att byta med? Du kan få en bra hyresrätt för 100-200000.
Räkna med ca 20000 per år i bostadskö för lgh i svartpeng om hyran är max 1200sek kvm2.

Vad ska du göra i sthlm? Jag vill härifrån, så om ngn vill hit så..
Fast jag vill ha ett hus vid en älv, o kanske inte just nu, eller..?
kanske..

tänkte lägga min hyresrätt i byte/kontant på litet hus vid älv.
Mer
18 år 10 månader sedan #16923 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Byta stad....?
Hade iofs en grej som "hemsökte" mig i min gammal håla.
Där fick jag ju de första psykoserna, det var där jag såg utomjordningar, det var där den gråa volvon följde efter mig.
Kanske var det omedvetet lite av anledningen till att jag flyttade.
Mer
18 år 10 månader sedan #16950 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Byta stad....?
hej jag flyttade från en mindre stad till en större för inte så länge sedan. Gillar större städer men semestrar gärna på landet.
Mer
18 år 6 månader sedan #23003 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Byta stad....?
flytta det ska jag göra. Jag tror att man kan börja om på nytt. Visst du kan få nya psykoser. men dom gamla människoena som vet vad du gjort under dina psykoser finns ju inte kvar. Det kan ju aldrig vara nåt fel att testa.