Vad säger dina röster till dig?

Mer
7 år 4 månader sedan #883641 av Recard2016
[[youtube:zn3l8n5v]RGqA1lNXYhg[/youtube:zn3l8n5v]
Mer
7 år 4 månader sedan #883774 av Admin1
För 4-5 år sedan var jag stressad av en storuppgradering och precis dagen innan så störde en man mig med mail för han ville skriva om kapitlet i självhjälpsboken. Var säker på att han var scientolog. Två dagar senare när jag var klar med uppgraderingen och mycket trött, så hörde jag en hög kommenderande röst som sa: Du måste hämnas nu och döda en scientolog annars dör hela din familj och du själv. Som tur var tog jag sömntabletter direkt och fick sova ut och rösten återkom inte. Det värsta av allt var att jag visste var han bodde, så att det hade kunnat gå illa för oss båda om jag hade åkt dit. Kände mig nästan tvingad att gör det, men lyckades få stopp på det hela.
Mer
7 år 4 månader sedan #883952 av cecilia76
Jag hade för många år sedan en röst som pratade engelska med mig. Först bad jag att den skulle luta prata med mig. Det hjälpte inte. Efter nån månad så började jag fråga den saker och den svarade, på engelska. Så höll det på i några månader. Tillslut började jag skriva ner mina frågor och svaren jag fick.
Kallade mannen som jag hörde för Mr: X.

Tyvärr har jag tappat bort detta manuskript som jag skrev ner.
Mer
7 år 4 månader sedan #883953 av Drummer
Jag har Bipolär sjukdom 2 och hör tankeröster ibland som säger att jag är den utvalde att rätta till Musikersamhället att bli som musiken lät förr! En god röst enligt mig men inte lätt att genomföra i detta ytliga Postmoderna samhälle då det är mest house och techno trams på krogar som jag blir spontant deprimerad av!
Mer
7 år 4 månader sedan #883954 av lärjungenMatteus
Men vi känner, som Skriften säger, vad ögat inte har sett och örat inte hört och människohjärtat inte kunnat ana, vad Gud har berett åt dem som älskar honom. Ty för oss har Gud uppenbarat det genom sin Ande.
Mer
7 år 4 månader sedan #883958 av MsTibbs
2001 Hela jag skakar häftigt och jag kniper ihop ögonen hårt för att försöka fokusera och slippa se demonerna. Om jag ändå kunde, jag hindrar mig själv efter halva meningen och skriker istället rakt ut i luften:
- Ut, ut! Små, hemska, äckliga, onda! HÅLL KÄFTEN MED ER, NI GÅR MIG PÅ NERVERNA!! Ni hör inte hemma här! Jag vill inte ha med er att göra! Stick dit ni hör och plåga någon annan!