Så här känner jag mig

  • op
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #20660 av op
Svar från op i ämnet Så här känner jag mig
Admin: Jag har schizoaffektiv diagnos. Var manisk för 5 år sedan, och har på senare år varit depressiv,med inslag av psykotisk problematik har min läkare sagt. Jag går hos psykolog, och hon säger precis som Isa-Alise, att jag kanske är osäker på mig själv när jag känner mig styrd och att jag inte känner mig själv tillräckligt,men jag måste säga att jag ändå känner mig själv på nåt vis. Jag känner att det är något annat,något som vill lura mig.
Jag lider av mycket tankebortfall eller vad det nu heter också som är fruktansvärt jobbigt. När någon ställer en fråga till mig så svarar jag, men så plötsligt så glömde jag av vad personen frågade. Detta är lite jobbigt. Mina föräldrar vill ofta försöka övertyga mig att mina upplevelser inte är verklighet, men för mig är det som jag upplever verkligt.Hur ska man få dom att förstå det? Jag är en väldigt ensam ung man som söker kontakt.Det är bara så svårt att träffa tjej när man inte mår så bra.Man har nog med sig själv på nåt vis. Men då måste man också som flisan säger lära sig att älska sig själv som jag har så svårt för. :(