Komet - var och när - secret.

Mer
11 år 8 månader sedan #505022 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Varför är vi så rädda?
Mer
11 år 8 månader sedan #505026 av Utomjordingen
Jag upplever att systemet attackerar mot oss psykisk sjuka människor men det behöver väl kanske inte vara så.
Mer
11 år 8 månader sedan #505027 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Vi är väl inte de mest populära i samhället.
Mer
11 år 8 månader sedan #505193 av Admin1
Ganska många här är nog rädda att bli skadade av andra, men ofta är det nog paranoia som spökar. Ibland kan man nog ha blivit misshandlad eller hotad, så en del kan dessutom ha egna dåliga erfarenheter som bidrar.
Mer
11 år 8 månader sedan #513086 av Utomjordingen
Ja, så är det Admin1 för jag vill ha distans till andra människor och jag lär nog vilja ha det under hela mitt liv skulle jag kunna tro för jag är kronisk rädd för människor, särskilt män. Visst, fast det hände en tid för länge sedan som jag var utsatt för fysisk misshandel (och det ena och det andra som var kriminellt) av olika män i mitt liv så vill jag än idag ha en viss återhållsamhet gentemot andra människor, vem säger att det inte kan hända igen? Det var inte enstaka fall av misshandel och försök till mord som jag har varit utsatt för tidigare i mitt liv utan minst 15 gånger och utan nån direkt anledning. Och vad kan det då bero på? 15-1 till männen! Alltså, minst 15 ond till männen och högst 1 ond till kvinnan (för min ex kvinna var jämt otrogen). Sen är jag väl lite rädd för att jag själv ska flippa ur bland andra män en dag så också av den anledningen undviker jag män så långt det går. För det är lite olustigt och otryggt när jag är bland män för det brukar bli nån slags fientlig inställning som i sin tur gör så att det blir en dålig stämning! Jag var även otrygg redan när jag var barn (hade då istället svårt för vuxna människor), jag som var iskall som barn skulle typ klara mig själv under hela min uppväxt vilket jag inte lyckades särskilt bra. Men jag har i alla fall bättre erfarenhet i mitt liv när det gäller kvinnor för där tycker jag att jag har kunnat bli någorlunda läkt (fast jag är kronisk psykisk sjuk), typ som att ha fått närhet och stöd – kärlek till kvinnor. Sen finns det ju psykisk misshandel som tillexempel kränkningar och där är det också mest/flest män som ligger bakom när det gäller mot mig men jag går nu inte in på detaljerna.

[youtube:wgoqb0wf]UCRPXj2zyZk[/youtube:wgoqb0wf]
  • girl17
  • Besökare
  • Besökare
11 år 7 månader sedan #515224 av girl17
Svar från girl17 i ämnet Komet - var och när - secret.

Isa-Alise skrev:
Jag passar på att flytta tråden till Mina hallucinationer och vanföreställningar.


Varför? Era uppenbarelser flyttas ju inte dit.