Komet - var och när - secret.

Mer
11 år 7 månader sedan #515324 av Utomjordingen
girl17 - det gör ingenting om den här tråden är här på "Mina hallucinationer och vanföreställningar" för jag hoppas innerst inne när det gäller min vanföreställning om kometen att det just bara är en vanföreställning. Det gör liksom inte mindre ont om man säger att det skulle vara uppenbarelse. För jag har kronisk ångest över det hela om kometen som jag "rörde" (såg i mitt inre om kometen när den kommer och var den hamnar). Det var en anledning av flera att jag började dricka alkohol sen en tid tillbaka, just för att dämpa ångesten och så att jag vågar skriva om det.

Som filmen ungefär men jag kan inte minnas (det jag såg i mitt inre) att stenen var så enormt stor.

[youtube:34wc9s10]zazuzkO9nNk[/youtube:34wc9s10]
Mer
11 år 7 månader sedan #515510 av Admin1
Svårt att tro att du mött en komet för en så stor sak borde resten av mänskligheten noterat också och det skulle ha varit en gigantisk katastrof för jorden.
Mer
11 år 7 månader sedan #515511 av björk
De finns massa bluff o båg kring kometer sjukdomar och annat som kan anses tramsigt.



Tex om man ser på dem araberna inte vågar de fälla en atombomb. Om flera
hade blivigt världs medborgare hade dom väl kissat på sig....
Mer
11 år 7 månader sedan #515530 av Utomjordingen
Alltså, missförstå mig inte nu. Jag har inte sett kometen i verkliga livet (ännu). Utan sett kometen i mitt inre i den inre verkligheten. Och så hörde jag som "röster" på engelska om kometen i samma veva som jag tror att just utomjordingar har sagt det på telepatisk väg (eftersom jag tror att utomjordingar telepatiserar sinsemellan varandra och ibland med människor också) till mig, som tillexempel: ”Din komet kommer om du är död eller lever”, ”Din komet kommer inte om du är död eller lever, ”Din komet kommer år XXXX och hamnar XXXXXXXXXXX” (alltså framtiden men jag nämner inte år eller var kometen hamnar utan skriver då XXXXXXXX istället så länge), ”Nu ska vi se när du ska dö (och tittade mot stjärnorna som om stjärnorna kunde säga om när jag ska dö)" och så massa andra saker har jag också hört som ”röster” men skriver inte om det här nu. Nu vad det ett tag sedan det här hände mig. Sen var det inte bara det utan jag "rörde" kometen också men det kanske jag kan förklara en annan gång vad jag menar med det för jag kan väl tänka mig att det kan vara svårt för vissa att begripa vad jag menar med det. En del undrar väl kanske tillexempel: "hur rör man en komet?"
Mer
11 år 7 månader sedan #515561 av Utomjordingen
Jag kopierar nyhetsbrevet som blev skickat 03 maj till Viska i år också så kanske man får en bättre bild om mig så det är lättare att förstå.

Intervju till nyhetsbrevet på fredag
Skickat: 03 maj 2012, 11:43
från Utomjordingen

När blev du intresserad av utomjordingar?
I början av 80-talet när jag var 12 – 13 år gammal så blev jag intresserad av utomjordingar för min morbror hade UFO-tidningar och UFO-böcker som jag läste när jag umgicks med mina jämnåriga kusiner. Sen började jag själv att köpa sådana tidningar och böcker som fanns att köpa i en affär som hade både gamla och nya UFO-tidningar och UFO-böcker. Men var då som barn lite skeptiskt för jag var rätt realistiskt människa som inte trodde på sagor men lite senare i livet så blev sagorna på något sett sanna i alla fall.

Hur har detta intresse utvecklats sig för dig?
Både på gott och ont men mest ont.

Vilken bok om utomjordingar är bäst?
En ”sann” berättelse om Travis Walton som upplevde att bli UFO – ombordtagen den 5 november år 1975. Det finns också en film som heter ”Fire in The Sky” om Travis Walton. Det finns en gammal film ”Fire in The Sky” från år 1986 eller 1985 och en nyare version från år 1993. Jag hyrde den gamla versionen 1986 när jag var 15 år gammal. Och just den filmen påverkade mig väldigt mycket. Jag har även en hel del dokumentärfilmer om UFO och utomjordingar.

Hur är tidningarna om Ufon som du prenumerar på?
Tillexempel UFO-tidningen ”UFO-Aktuellt” är bra för tidningen tipsar om olika UFO-böcker, UFO-filmer, och hemsidor som handlar om UFO där man kan bilda sig en egen uppfattning. Tidningar tar även upp om olika och ovanliga fall - berättelser - som en del människor har upplevt.

Har du själv sett utomjordingar?
Jag har inte sett utomjordingar men jag vet att dom finns här på jorden. Sen vill jag påstå att jag har haft/har nån slags telepatiska kontakter eller nån annan typ av slags distanskontakter med utomjordingar som för mig är en verklighet sen våren 1990. Tillexempel när jag blundar så ser jag en röd boll (livsboll som jag kallar den för idag) som jag tror utomjordingar på något sätt har inplanterat i mig. Det är som om den här livsbollen som jag tycker är utomjordiskt tar in allt jag ser, hör och känner. Vilket också har gjort att jag inte har privata tankar sen dess när jag fick livsbollen våren 1990. Och den här livsbollen har också andra saker men som jag just nu inte orkar eller vill/kan förklara.

Du har också rört vid en komet och hur gick det till?
Alltså, jag har en extrem kronisk ångest över detta och har haft väldigt svårt att prata om det. Men jag ska försöka förklara här närmare om kometen (asteroid, sten eller vad man nu ska säga) som jag rörde men det är knepigt för jag är inte så bra på att formulera mig. I alla fall, det fanns ingen plan utan det var en ren slump när jag rörde kometen och jag minns inte exakt i detalj hur det gick till för jag har diffusa minnen från den tiden. Jag vet i alla fall att det hände våren 1990 (var 18 år då) när jag fick tinnitus (som jag plågas av väldigt mycket än idag för ljudet är över 60 decibel eller högre) och det gjorde att jag gick väldigt djupt in i mig själv. Det var helt omöjligt att ha distans gentemot sig själv. Jag förstod inte i början vad det var som skrek inne i mitt huvud och som även gjorde att jag smälte alla komponenterna i min hjärna. Och fick då i samma veva även nedtryckta känslor som slog över (jag blev plötsligt märklig och intressant för min omgivning satte fokus på mig) och blev efter det väldigt psykisk sjuk som gjorde att jag lite senare blev tvångsinlagd med våld. Fick senare diagnos schizofreni, DID och psykos. Hursomhelst, jag kände då våren 1990 att jag gick sönder en gång för alltid och förstod då att här är det ingen som kan hjälpa mig men som kanske utomjordingar kan (enligt min kvinna så kan inte utomjordingar hjälpa mig). För redan när jag var 13 år och mådde fruktansvärt dåligt försökte jag på något sätt kontakta utomjordingar för att få nån slags hjälp istället för vuxna människor som jag hade så svårt för då. Men det gick ju inte förstås att få nån utomjordisk kontakt (när jag var ung) för jag hade då svårt att tro på utomjordingar, men så våren 1990 vände det för mig på något konstigt sätt för jag tog tag i nån slags kosmos och började på allvar tro att utomjordingar finns och rörde också en komet. Jag tror att kometen har samband med den här livsbollen som jag fick våren 1990 och som jag ser än idag när jag blundar.
Och det som förvånade mig var att jag en annan gång senare i livet fick veta på telepatisk väg när kometen kommer och vilken plats. För jag har sett klart i mitt inre när och var kometen kommer att slå till i framtiden och som jag alltid kommer att ha ångest inför. Men allt det här är vanföreställning enligt vissa andra på Viskas hemsida. Men jag tänker ändå slå vad om den här kometen på något oddsbolag där man kan satsa allt mellan himmel och jord. För vinner jag så blir jag stenrik. Men som sagt, jag hoppas att jag förlorar vadet för jag vill att det hemska - som jag har sett i mitt inre - inte ska ske i framtiden utan att det bara är en vanföreställning.

Har du träffat andra som också varit intresserad av utomjordingar?
Nej, egentligen inte. För när jag har försökt ta upp om det, med en del människor så har jag märkt att ingen riktigt vill ta del av det. Som tillexempel, min kvinna vill inte spekulera i det så mycket utan tror att det handlar om onda ande makter som plågar mig och det är inte så konstigt för hon är kristen. Så med henne har jag väl kunnat prata om det något ibland.

Hur länge har du intresserat dig för spionprylar?
Det började kanske när jag var tio år (slutet av 70-talet) och såg James Bond filmer. Det började som en lek och jag tyckte att det var roligt att manipulera kompisar (jag var nog ingen bra kompis som manipulerade) när jag var barn. Men sen blev det verklighet för vissa lekar gick över styr och jag fick spionen över mig i stället. Baktanken att jag är buggad, har funnits där sen jag var barn. Men annars, för ungefär tio år sen började jag samla på mig spionprylar. Prylarna har blivit både bättre och billigare.

Vilka spionprylar har du?
En massa – men en del är gamla.
Här är några:
Spionpenna som filmar och fångar upp ljud.
Hörlurar och öronsnäcka som förstärker låga ljud inom ett visst område.
Diktafon och en speciell sladd som gör att man kan spela in telefonsamtal. Man kan också ha diktafonen i andra sammanhang förstås.
En Zippotändare (ser ut som min riktiga Zippotändare) men som har en dold kamera.
Spionhelikopter som filmar och fångar upp ljud. Jag och min kvinna gapflabbade åt helikoptern i början när jag fick den för den var så rolig.
Radio scanner fast det är inte så roligt med den längre när man inte kan lyssna på polisen och telefoner som förr i tiden. Polisen har ju ett annat system idag som kallas för Rakel som gör att deras arbete är mer hemligt idag.
GSM-bugg som man ringer upp för att avlyssna.
Tubkikare.
Spionsolglasögon som filmar och fångar upp ljud.
Spionsolglasögon som man kan se bakåt med.
Med flera.

Finns det ytterligare spionprylar som du behöver?
Ja, jag kan tänka mig fler spionprylar. Jag skulle behöva en ny spion- kikare som tar närbilder och filmar på långt avstånd för min förra spion- kikare gick i sönder. Sedan skulle jag nog behöva ha störningsutrustning och nån pryl som upptäcker bugg - för jag tror - att jag är buggad. Och jag skulle också behöva uppgradera mina övervakningskameror som har Internet/WAN istället för en vanlig antenn, som jag har idag. Och snart får jag en byggsats, som är en spionrobot.

Vilken spionpryl är din favorit?
Min favorit är nog spionbrillor (som filmar och tar upp ljud) som gör att jag kan fånga upp det som jag annars missar i vanliga fall när jag skyndar mig ute. För jag kan då göra en efterkoll.

Hur hittar du dina spionprylar?
Allt finns på Internet. Skriv tillexempel ordet ”spionprylar” på Google så hittar du en massa butiker som säljer det.

Vem använder du spionprylarna att spionera på?
Ingen i dagsläget. Men annars förr i tiden så var det tillexempel:
Överläkaren, jag har inget emot honom - men jag har försökt bugga - för det handlar ju bara om mig men det gick inte på grund av störningsutrustning som han har antagligen inne på sitt kontor. Försökte flera gånger vid olika tillfällen när jag var där. Kanske indikerar det också när jag försökte – men överläkaren har inget sagt.
Jag har spionerat min kvinnas före detta i samband när min kvinna började umgås med honom igen och för att han ville lära känna mig för första gången. Jag var då orolig, otrygg och rädd. Har känt honom nu i några år.
En man som kände min kvinna. Han är död nu.
Delar av min släkt på mammas sida har jag väl buggat lite grand. Min pappa och hans sida i släkten har jag inte kunnat det, för jag vet inget om dom därför att jag aldrig har träffat honom. Kanske är det dom som skrämmer mig har min kvinna sagt.

Har någon blivit arg på dina spionprylar?
Nej, inte ens min kvinna som vet om att jag har spionprylar.

Vad tycker din kvinna om dina spionprylar?
Att det har skapat ännu större rädsla för mig när det gäller människor.

”Utomjordingen”
Mer
11 år 7 månader sedan #515608 av Fantasio
Intressant, men låt mig gnälla: Skriv inte i så stora sjok, jag har svårt att läsa allt då, jag hoppar mellan fel rader.