Komet - var och när - secret.

Mer
9 år 5 månader sedan #703915 av Utomjordingen
Vet inte men i början när jag och min kvinna blev ihop så fanns jag för henne när hon var hon utsatt och sårbar, idag så är det min kvinna som är stark istället och jag är nu utsatt och sårbar. Ombytta roller har det blivit!
Mer
9 år 5 månader sedan #704649 av Utomjordingen


En knäpp tanke (vanföreställning) som jag började få för några år sedan handlar om att människor från en annan tid och rum – från en annan parallell värld – försöker hitta mig till den här världen (denna parallella värld som jag befinner mig i just nu) för att döda mig. De har ännu inte riktigt lyckats med detta men har varit nära att göra det flera gånger. Eller så tror jag att de kanske har lyckats döda mig flera gånger men jag återuppstår hela tiden på något sätt fast i en annan parallell värld. Så de jagar mig hela tiden och försöker hitta mig i rätt x, y och z – koordination + rätt tid och rum – parallell värld - här på jorden. Alltså, de försöker hitta rätt planet jord så de kan hitta mitt riktiga jag! Varför? Ja, säg det – kanske handlar det om att jag hade rört en komet och förstört planeten jorden i en annan parallell värld? Jag pendlar mellan 50 - 90 % att detta kan vara sant/på riktigt!



Fast i denna värld som jag befinner mig nu så har jag ett årtal när min komet kommer i framtiden och det är min och utomjordingarnas hemlighet. Årtalet har jag fått från utomjordingar på telepatiskt väg - och det tror/vet jag är 100 % på riktigt!
Mer
9 år 5 månader sedan #704683 av Admin1
Jag är 100 % säker på att allt detta inte är verkligt.
Mer
9 år 5 månader sedan #704707 av Utomjordingen


Ok Admin1. Ja, man får väl hoppas att jag bara svamlar för vanföreställningen är bara skräck, så jag skulle såklart bli mer lättat om jag skulle tro på att det inte är verkligt. Vanföreställningen är verklig för mig eftersom årtalet när min komet kommer har etsats sig fast i mitt minne och som är i framtiden.

Visst, kan jag pendla - vara förvirrad ibland än idag!



Vanföreställningen som jag har, har gett mig otrolig ångest förr men idag vågar jag i alla fall skriva om min knäppa tankar.

Som sagt, satans ljuden är en stor bov i dramat, det är jag 100 % säker på. Satans ljuden inne i mitt huvud gör att jag har blivit mer knäpp/psykisk sjuk. Så länge jag är inne i mig själv på grund av satans ljuden så kommer nya vanföreställningar hela så det slutar inte här idag för mediciner hjälper inte mig.
Mer
9 år 5 månader sedan #704709 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Men beror inte dina ljud i huvudet på att du var i slagsmål i din ungdom?
Mer
9 år 5 månader sedan #704711 av Utomjordingen
Förstår mig rätt att det är själva ljuden/skriket inne i mitt huvud som gör mig mer knäpp/psykisk sjuk.

Själva slagsmålet har inte med mina vanföreställningar att göra. Slagsmålet/slag mot mitt huvud gjorde att jag fick ljuden, i alla fall en faktor av flera!