Komet - var och när - secret.

Mer
9 år 8 månader sedan #683413 av Utomjordingen
Igår chattade vi lite grand och en del av oss var säkert lite lulliga. Men hursomhelst, i diskussionen handlade det delvis lite grand om min komet. Det här fick mig att tänka att jag alltid kan falla mig tillbaka på ondskan. Jag är ingen god människa innerst inne utan är ond. Men kometen som för mig är på riktigt men ändå inte, har hindrat mig att hämnas på riktigt. Jag har fog för att hämnas men har aldrig gjort detta. Tackar utomjordingar för detta för det var dom, för dom utomjordingar har med min komet att göra. Jag har redan hämnats med min komet i framtiden - det är det jag håller mig till fast det bara är en vanföreställning men ibland ändå inte.







I teorin är jag ond men i praktiken är jag god.

Är Evil, pendlar - skala minus 1-10 i teorin, i motsats till att handla och agera.



Lite ordspråk om teori som jag hittade:

"Praktiska experiment är mycket roligare än teoretiska. Ett räknefel i en teoretisk modell exploderar inte lika vackert som i experimentet!"

Mer
9 år 8 månader sedan #683499 av Utomjordingen
Mer
9 år 8 månader sedan #683522 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Förstår inte varför du vill utplåna hela mänskligheten, när du ska hämnas. :va?
Mer
9 år 8 månader sedan #683525 av Utomjordingen
För jag lider mer eller mindre! Jag vägrar att ta livet av mig på grund av det och därför motsatt effekt. På sätt och vis så var det var inte min idé eftersom det var utomjordingarna som psykade mig om detta på telepatiskt väg.
Mer
9 år 8 månader sedan #683526 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Det är många som lider här, men inte önskar de jordens undergång för det.
Mer
9 år 8 månader sedan #683528 av Utomjordingen
Jag kan väl inte hjälpa att jag rörde en komet heller eller kan jag det?