Komet - var och när - secret.

Mer
9 år 2 månader sedan #720878 av Utomjordingen
Det finns olika planeter och världar i våra världar. Vill säga att i min originella värld så finns min komet som kommer i framtiden för jag vet när kometen kommer och hamnar.

Lyssna på mig nu! För så här säger andra i andra världar I Min Inre Verklighet (som också har en planet jord fast i en annan parallell värld) i tid och rum: - Vi är tacksamma för Dig (alltså, dom är tacksamma för mig) att det var i din värld (alltså min värld) där kometen kommer och inte i vår värld/planet, vår planet som är i en annan parallell värld och inte i den parallella värd där din (som är min) komet kommer.


Mer
9 år 2 månader sedan #722227 av Utomjordingen
Jag har en äcklig teori/vanföreställning som jag har fått på senare tid! En teori är att nazisterna vann 2:a världskriget och dom håller på i sin parallella värld och vill förstöra våran parallella värld där vi vann över nazisterna och nu vill nazisterna i deras parallell värld med nån typ av Mind Control (via ljudvågor i luften) förstöra oss - som nazisterna utnyttjar först och främst psykisk sjuka/sårbara människor. Nazisterna nöjde sig inte med att vinna 2:a världskriget i sin parallella värld utan vill även vinna över andra planeter jordar/andra parallella världar som vann över nazisterna.

Kan detta vara på riktigt?
Mer
9 år 2 månader sedan #722302 av Utomjordingen
P@llekula - du vet ju inte ens för ett ögonblick vad vanföreställning betyder ordagrant - så här är "DET" med Dig!

Läs:

Mer
9 år 2 månader sedan #722380 av Jesus/magnus

Utomjordingen skrev: Jag har en äcklig teori/vanföreställning som jag har fått på senare tid! En teori är att nazisterna vann 2:a världskriget och dom håller på i sin parallella värld och vill förstöra våran parallella värld där vi vann över nazisterna och nu vill nazisterna i deras parallell värld med nån typ av Mind Control (via ljudvågor i luften) förstöra oss - som nazisterna utnyttjar först och främst psykisk sjuka/sårbara människor. Nazisterna nöjde sig inte med att vinna 2:a världskriget i sin parallella värld utan vill även vinna över andra planeter jordar/andra parallella världar som vann över nazisterna.

Kan detta vara på riktigt?


jepp, har vatt med om att nazi vann, och allt gick åt pipan.

John 8:31-32.
Mer
9 år 2 månader sedan #722461 av Utomjordingen

Jag har en äcklig teori/vanföreställning som jag har fått på senare tid! En teori är att nazisterna vann 2:a världskriget och dom håller på i sin parallella värld och vill förstöra våran parallella värld där vi vann över nazisterna och nu vill nazisterna i deras parallell värld med nån typ av Mind Control (via ljudvågor i luften) förstöra oss - som nazisterna utnyttjar först och främst psykisk sjuka/sårbara människor. Nazisterna nöjde sig inte med att vinna 2:a världskriget i sin parallella värld utan vill även vinna över andra planeter jordar/andra parallella världar som vann över nazisterna.

Kan detta vara på riktigt?


Kom tänka på nu att man skulle kunna göra en film eller skriva en bok om parallella världar.

Någon?

Mer
9 år 2 månader sedan #722474 av zoegas
Du menar din droginducerade psykos?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻