Komet - var och när - secret.

Mer
10 år 4 månader sedan #632423 av Admin1
Du kanske skall skära ner på folkölen om du mår sämre av den. Det gäller att vara uppmärksam på vad man mår sämre av och undvika detta.
Mer
10 år 4 månader sedan #632429 av Utomjordingen
:stopp

[youtube:2rh0p05v]9WiiPrOtAFI[/youtube:2rh0p05v]
Mer
10 år 1 månad sedan #652706 av Utomjordingen

Utomjordingen eller utomjordingar som jag ibland sinsemellan har på telepatisk väg kontakt med i den inre verkligheten (tror att det har med röda spejsade bollen som jag ser när jag blundar som gör att jag kan ha nån slags kontakt) önskade igår att skära halsen av mig för att jag är den jag är.

Jag undrade om det var för att jag vet om att dom finns och/eller om det var för att jag kallar mig för Utomjordingen på Viskas hemsida och har bilden som utomjording som avatar eller för att jag rentav har sårat andra utomjordingar och människor? :tänk

Jag lever och gör kanske fel? :tänk


Det handlar om att utomjordingarna inte litade på mig från först början för dom visste/vet inte var dom har/hade mig. Så av den anledningen är dom rädda för mig. Utomjordingarna ville egentligen att jag skulle dö från första början och vill det än idag på ett sätt. Ville bara säga det!

Mer
10 år 1 månad sedan #652762 av Jesus/magnus
<3

John 8:31-32.
Mer
10 år 2 veckor sedan #657412 av Utomjordingen
Fick se i mitt inre:

En utomjording med stora röda ögon.

Utomjordingen sa till mig (telepatiskt väg) om att denne mår dåligt om jag vet vem utomjordingen är.

Sen visade utomjordingen mig att utomjordingen kan påverka telepatiskt väg saker och ting, tillexempel ge stötar (ström).

Fick också ta del av människorna som buggar mig - såg detta i mitt inre.

Mer
10 år 2 veckor sedan #657436 av Utomjordingen
Nä, för utomjordingar finns som fysiskt. Dom har bland annat visat för mig i mitt inre när dom har kört med 3 eller 4-hjuling militär motorcykel. Dom har även svarta kläder på sig.



Sen varför jag ibland får ta del av deras grejer är för att jag har satans ljudet inne i mitt huvud. Det har med ljudvågor i luften som gör att jag får nån slags kontakt, sändare och mottagare - XYZ koordination, tror jag. Jag är hela tiden inne i mig själv. Sagt det förr att allt när det gäller den inre verkligheten är bara av ondo. Jag har svårt att ha distans till mig själv på grund av satans ljudet som skriker inne i mitt huvud hela tiden.