Känselhallucinationer...

  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
9 år 9 månader sedan #679121 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Känselhallucinationer...
Ja, det har jag haft.
Mer
9 år 9 månader sedan #679142 av Nissegossen
Om den är rätt! Du har inget skäl att tveka om det är direkt från himlen och det inte finns några som helst tveksamheter om att det är rätt!
Det vet du med dig Själv!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 9 månader sedan #679147 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Känselhallucinationer...
Det är så verkligt när någon tar på mig. Fast något trevligt var när min sedan länge döda katt gosade med mig och la sig bredvid mig.
Mer
9 år 9 månader sedan #679154 av Nissegossen
Du har din uppfattning och jag har min. Du vet själv när saker kommer från Gud, när det inte finns några förbehåll, det strider varken mot bibeln eller Guds lag, när det är en genuin känsla av att det här är rätt, då finns inga skäl att tveka. Finns det ett uns av tvekan hos mig eller minsta tvivel tror jag aldrig på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 9 månader sedan #679155 av sandy
Svar från sandy i ämnet Känselhallucinationer...

P@llekula skrev: Berätta mer om din operation.


Jag har haft en del såna. Nog det märkligaste var när jag en kväll låg och mediterade i mitt låsta rum. Det började blåsa och jag hängde bara med. Det kändes som jag var naken och att jag hade en kvinnas kropp. Snart blev jag pissnödig men det var en märklig känsla allting, så jag låg kvar. Då börjar det regna utomhus och det känns som att pisset rinner ner för mina ben. Snart började det blåsa utomhus och det trappades upp till storm och jag kände vindarna på min kropp. Jag slängs fram och tillbaka i min säng..

Sex har jag haft med vad jag trodde var Gud i en dröm en gång. Jag såg oss sen som ett stjärntecken i en lite udda ställning. Hon var tjock. En annan gång senare var det som att jag blev våldtagen av ett osynligt väsen med stor påle till könsorgan.

En annan gång var det som att andar stod längs vägen och puttade på mig så jag skulle gå rakt, var onykter. Jag roade mig med att blunda och trodde de skulle ta emot mig om jag gick fel, men har för mig det slutade då.

Rätt nyligen var det som att Jesus skickade en slängkyss från himlen när jag var på väg hem från en kompis.


Håper operasjonene er over for det var virkelig ekkelt :neutral: :rolleyes: Skummelt 8O
Mer
9 år 9 månader sedan #679158 av sandy
Svar från sandy i ämnet Känselhallucinationer...

P@llekula skrev:

sandy skrev: Håper operasjonene er over for det var virkelig ekkelt :neutral: :rolleyes: Skummelt 8O

Tråkigt, hade gärna läst.


Muhammed (islams profet) hade en sån dröm faktiskt. De opererade bort en svart sten ur hjärtat på honom.


Kan heller fortelle om det når det er dag og lyst ute :)