linjer och gränser

Mer
18 år 2 månader sedan #34074 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet linjer och gränser
Logga in med ditt smeknamn, ditt lösenord, och sifferkoden... sen kommer du till din personliga sida... överst finns "hem", "chatt", "forum" mm... klicka på "hem" så kommer du till första sidan, eller på "forum" så kommer du till alla forumen...
  • grindbacken1
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #34075 av grindbacken1
Svar från grindbacken1 i ämnet linjer och gränser
Nej det funkar inte. Hemfunktionen funkar men Forum kommer jag inte in på. Vare sig genom att trycka på knappen ovanför eller i Menyn till vänster. Trycker jag på knappen ovanför blir det bara att stå: Information Forumstart men från det kommer jag inte vidare..mysko.
Mer
18 år 2 månader sedan #34081 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet linjer och gränser
Man måste skilja mellan jaget och tvångssyndromet. Tänk på det. Det är nämligen två helt olika saker. Tvångstankar uppstår när man har svårt för att tänka rationellt och förstärks av dom jobbiga känslorna det ger.
Mer
18 år 1 månad sedan #35303 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet linjer och gränser
Jag tycker att det låter som du har tvångssyndrom. Vid tvångssyndrom kan ibland tankarna te sig psykotiska, fast de egentligen inte är de i praktiken. Tvångssyndrom brukar behandlas med antidepressiva och kognitiv beteendeterapi.

Att du inte kommer in på forumet beror på att det är något fel på kakan eller cookien för sajten i din dator. Via webbläsaren kan man ta bort cookien och sedan är det att bara logga in igen, så brukar det fungera.