psykos?

Mer
18 år 1 månad sedan #35798 av bonnie
psykos? skapades av bonnie
:?:
jag såg texten komma ut ur boken, jag kunde sedan föra handen rakt igenom den... ibland känns det som om jag vaknar till när jag är ute och går.. måste ofta fråga andra om vi varit någonstans.. för jag blir osäker om jag bara fantiserat eller verkligen upplevt det... jag har läst sms öven visat dem för min sambo, som senare sagt att han inte har en aning om vad jag pratar om, tror att det är en kvinna ute efter att splittra min familj, jag har tagit reda på vart hon bor, problemet är bara att hag fått fyra namn.. vet inte, känner mig helt förvirrad, sambon tycker nog att jag är riktigt konstig kanske.. om jag nu inte har rätt...

jag har yrsel också, känns som om jag jämt lever på en båt.. sedan oktober.. hade yrslen innan jag började med mina mediciner... så jag antar att det inte är biverkningar...

kram bonniewsclyde
Mer
18 år 1 månad sedan #35804 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet psykos?
Psykos? Ja!
Sök hjälp!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 1 månad sedan #35810 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet psykos?
Det låter onekligen som en psykos.

Vad är det för mediciner du äter?
Mer
18 år 1 månad sedan #35815 av bonnie
Svar från bonnie i ämnet psykos?
varit hos min läkare idag, hon satt och skrattade när jag grät... hon säger att jag inte är psykotisk.. hon säger att jag bara inbillar mig det.. så då inbillar jag mig då... hon säger att jag inte är tokig och sitter och skrattar åt mig.. hon är nog ute efter mig... hon vill bara skada mig... måste akta mig för henne.. mina tankar sa åt mig att jag skulle tysta henne.. så hon slutade skratta... men sen sa hon att det räcker för idag, och tvingade mig ut genom dörren.. sa att vi ses om en vecka...

jag har zyprexa 5mg, buspar 20mg och seroxat 40 mg

känner mig svullen i ansiktet... har gråtit sönder ögonen...

känner mig arg och kränkt.. men men.. spindlen i örat har försvunnit...


bonniewsclyde
Mer
18 år 1 månad sedan #35816 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet psykos?
Byt läkare! Jag skulle aldrig acceptera en läkare som skrattar åt mig om jag gråter.

Varför tar hon dig icke på allvar?

Det kan dessutom tolkas som ett moment 22!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 1 månad sedan #35817 av bonnie
Svar från bonnie i ämnet psykos?
vad är moment 22? jag vet inte varför hon skrattar.. hon anser att värden runt mig är sjuk, inte jag... vet inte.. mår skit just nu bara.. jag vill skada mig själv.. men jag försöker hålla mig...

bonniewsclyde