Paranoid!

Mer
18 år 3 veckor sedan #37489 av Nissegossen
Paranoid! skapades av Nissegossen
Förlåt min noja Admin! Men jag kan aldrig komma ifrån att storebror ser dig.

Är siten sponsrad av Säpo? Eller är det bara ett hugskott från min sida?

Min tanke är varför du startade jobbet med viska.se, det vore ju både en god gärning och det är ju en Guldgruva för just Säpo!

Men jag är glad för siten oavsett vilket, för du bland andra, har gjort det möjligt för mig att interagera med andra.

Så, jag bekymrar mig inte över någonting! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 3 veckor sedan #37512 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Paranoid!
Nej, det är bara jag som sponsar sajten med 400 kr per år, som är hela kostnaden för sajten. Om SÄPO hade sponsrat den skulle den varit mer påkostad än vad den är. Jag tror inte att SÄPO är intresserad av sådana här sajter utan det är nog extrema grupperingar främst på högerkanten som lockar dem. SÄPO har förresten inte heller kontaktat mig, vilket tyder på ointresse. Jag är övertygad om att SÄPO inte ens känner till att sajten finns.
Mer
18 år 3 veckor sedan #37523 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Paranoid!
Här inne känner jag mig trygg, även om jag annars har förföljelsemani.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
18 år 3 veckor sedan #37524 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Paranoid!
Du Nissegossen, vad säger du om att säpo ska få utökade möjligheter att bugga personer misstänkta för brott som kan ge minst 4 års fängelse? Den där säpo-skämtet börjar bli riktigt gammal nu? Redan nu kan det vara möjligt för privatpersoner att avlyssna ett samtal, kan man avlyssna samtal via skype? 8O

Vars är världen på väg?
Mer
18 år 3 veckor sedan #37526 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Paranoid!
Hallå där Jocke! Vem tror du det är som ser rätt in i min hjärna?
Jo storebror inom mig i form av dem som är i min ande!

Dvs; Gud, änglar, folk som är avlidna vars anda är inom mig, några från en annan dimension, eller bara folk som är som du och jag!???

Jag kan lova dig att buggning eller inte bekymrar mig inte ett skvatt!!!!

Jag är i varje sekund avlyssnad, någon ser vad jag ser, jag interagerar med det kollektiva undermedvetna i varje sekund av mitt vakna liv! Dessutom är jag också nyttjad i mina drömmar!

Jag har bara en önskan! Let my people go, and we shall overcome!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
18 år 3 veckor sedan #37532 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Paranoid!
Problemet "Nisse" är att vi alla måste interagera med varandra när vi kommunicerar. Men vissa är som "väggar" där signalerna studsar ut utan baröring. Livet är ett givande och tagande, men vissa har glömt det! Utan utgår från att deras liv är alltings centrum, det är väl inget smart? Är det inte bättre att stå lite vid sidan om och kunna attraheras av tankarna och kunna förstå dem? Man kan ju dividera om vem som ser in i hjärnan, men jag för min del blir misstänksam, när ngt jag säger upprepas i andra sammanhang. Eller att man har upplevt ngt som man trodde var privat, så visar det sig, att det är mycket offentligt. Jag börjar bli van nu, men det är ändå obehagligt när livet känns som en skorsten! Tittar numera rätt minimalt på TV, men även radion har ibland sina(negativa)sidor. Däremot berörs jag aldrig numera av tidningar, förutom hemska löpsedlar. Men jag tror interagitationen aktiverar en till att skaffa kunskaper om vad livet egentligen representerar. Det är synd att du inte är intresserad av att diskutera vem som tjänar på att vi alla blir avlyssnade? Jag hade kunnat utveckla det till att angiverisystemet är vitt utbrett i Sverige. Ibland "Nisse" måste man fånga det politiska spektrat också! Storebror har utvecklats till en lillebror sett i det sammanhanget att vi alla bevakar varandra. Men samtidigt värnar vi om vårt eget privatliv, jag får inte denna ekvation att gå ihop! Kanske ngn matematiker klarar att räkna ut formeln? :evil:

Vars är världen på väg?