Paranoid!

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 4 månader sedan #101846 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Paranoid!
Politiskt oskuld, Gabriel är skärvor av livet!

Jag undrar om det blev så att hon fick in en smocka i alla fall? Men som sagt, hon är nog mycket närmare verkligheten. Och hon formulerar sig väl, Men eftersom jag kände mig lite exalterad när jag lämnade dem, men visst jag frågade henne om hon tog illa upp, och hon sade att hon inte tog illa upp, så må jag tro henne på den punkten. Men hon kanske också menade att man inte behöver vara elaka mot varandra. Men jag tycker det kanske verkar som om politikerna av i dag är mer intresserade av en dialog. Men som du själv märker, så får du i alla fall inte dina lustar tillfredställda. Då kanske du tjejen förstår, att dessa ord antingen är sprungen ur din själ eller så är det ingenting alls. Men när du nu bevittnar dessa ord, så finns det åsikter till vad du säger, som du kanske inte märker något av, tro mig den kraft som den här killen har skulle rentav krossa dina monologer gentemot honom? Det kanske trots allt inte är så bra att höra båda sidorna av saken, så du får gärna fortsätta eftersom jag har börjat förstå att den här grabben inte har så lätt för att uppvakta det andra könet. Jag trodde ett tag att det var han som tyckte om den där tjejen? Men som jag har förstått det så kanske du har umgåtts mycket mer med henne, eller kanske rättare har hört vad hon är för tjej. Men grabben vilka tycker du om? Eller har detta blivit en religion för dig?

"All apologises" Nirvana, förmodligen inspirerad därifrån? Det tog tio år att fatta!

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 4 månader sedan #101850 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Paranoid!
Suck Jocke! du ÄR gränspsykotisk, för jag fattar inte ett dyft!

Vad gäller detta, gäller det mig eller någon på bygda?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 4 månader sedan #101867 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Paranoid!
När jag skrev detta för länge sedan var jag definitivt psykotiskt! Har suttit delar av kvällen och skrivit av från en block. Det är tunga tankar som besitter mig! Så har det inte altid varit.

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 4 månader sedan #101914 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Paranoid!
Skönt att du så snabbt blev bättre, Jocke! Blev litet oroad över vad du skrev här tidigare.