Kroppsliga vanföreställningar

Mer
7 år 7 månader sedan #867577 av krokus
Jag har trott att min skalle ska spricka och har därför hållit ihop huvudet med händerna.
Mer
7 år 7 månader sedan #867700 av Admin1
Kroppsliga vanföreställningar förekommer ibland, men inte så ofta ändå.
Mer
7 år 7 månader sedan #868796 av sodergardfia
Hade som ett frö i mitten av hjärnan . Därifrån utgick förlamande elektricitet. Jag hade dock någorlunda sjukdomsinsikt trots hallucinationerna.
Sen har jag av o till "känsel i hjärnan",det är som jag känner synapserna arbeta. Jag känner var i hjärnan ångest eller känslor sitter, så väl att jag kan peka på var det sitter. Jag kan också peka på kroppsdelen där ångesten sitter. Solar plexus, axlarna, armarna o olika punkter i huvudet sticks
Mer
7 år 7 månader sedan #868803 av Evillynn
Maskar i blodomloppet. Den var inte kul.
Mer
7 år 7 månader sedan #868830 av Nissegossen
Hej och välkommen sticky.mrs

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 7 månader sedan #868831 av Nissegossen

notwoodstock skrev: Berätta inte sådant, snälla!

Ät du känslig, läs inte. Det som dras upp är då ju självupplevt av sticky.mrs ifråga och tillhör sjukdomen, och eftersom det är ett problem, måste ju sticky.mrs få hjälp av att få erfarenhet av just oss som kanske gått igenom problemet själv och blivit bra. Allt som har med denna sjukdom att göra måste få lov att diskuteras på en sida för dem med en psykossjukdom och denna sjukdoms problem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum