Kan inte komma över ångerkänslorna....

Mer
7 år 1 dag sedan #932481 av memphis
Donald Trump är väl urtypisk psykopat. Psykopater som lyckas här i livet kan bli ganska framstående personer. Alla psykopater är inte elaka heller, det är nog psykopater som dessutom är sadister som är den otäcka sorten.
Mer
7 år 1 dag sedan #932601 av minamina
Tack alla för svaren. Men hur kan man skilja mellan en vanlig människas charm och psykopatens charm?

Jag märkte att den tandläkaren försökte vara charmig och "rolig". Men samtidigt verkade han ha tendens att ljuga och inte erkänna fel. Som jag skrev så kom han 5 min försen första gånger, han sa då att han blev det för att själv kom försen, vilket jag inte var.

Jag kan fortfarande inte förstå att jag gick till sådan tandläkare. varför litade jag inte på min magkänsla och trodde att känslan var ångest. det minsta jag kunde göra var att gå till en kvinnlig läkare iaf. inte till en manlig muskulär och hårig sådan.
Mer
7 år 13 timmar sedan #932741 av Admin1
Men 5 minuter hit eller dit spelar ingen stor roll. Det hade varit annat om det varit en timme.
Mer
7 år 12 timmar sedan #932767 av Geta
Hur kommer det sig att du tillåter dig själv att komma försent, men att inte tandläkaren får
göra det. Du har säkert lättare för att komma i tid, än vad tandläkaren har att hålla tiden.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #933049 av Jocke
På min folktandvård, så får man trycka på några knappar för att anmäla sig, det är effektivt.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #933096 av Nissegossen