Kan inte komma över ångerkänslorna....

Mer
7 år 3 dagar sedan #931960 av minamina
Nu har det gått drygt två veckor sedan jag tog ssri och paranoian och tvångstankarna har gått ner rejält. Är mindre rädd nu och har mindre ångest.
MEN, under tiden jag hade ångest gick jag i panik till en tandläkare som hade en tillgänglig tid. det är den tandläkare jag skrev om först. de såg att jag hade ångest och jag hade pga ångesten gått till andra tandläkare samtidigt.
Tandläkaren är en utländsk och storbryggd.

det låter inte så sannolikt att denne skulle vara arg på mig och lagt något farligt i rotfyllningen, men tänk om? Mig veterligen så utnyttjar psykopater svaga människor som är rädda. dumt nog visade jag min rädsla. tänk om han var en psykopat som la ett farligt ämne?

känner djup ångerkänslor att jag haft så hög ångest och sådana paranoida tankar. Den tandläkare hade jag inte gått till om jag inte hade den ångest och kände mig panik. jag var desperat och gick till honom.

hur ska jag släppa det? den enda jag skyller på är mig själv att jag inte tagit ssri och slutat.

ursäkta att jag låter gnällig och skriver om samma ämne om och om igen. men känner att jag blivit mycket hjälpt av er och önskar att ni fortsätter hjälpa mig med detta. hur gick ni vidare när ni själva hade liknande tankar?
Mer
7 år 3 dagar sedan #931963 av Geta
Hos tandläkare är det löpande band principen. De lägger inte så stor vikt vid varje
patient. De gör bara sitt jobb. Varför skulle det vara något särskilt med dig?
Mer
7 år 3 dagar sedan #931966 av Drummer
Känn inte så djup ånger! Ditt sätt är normalt att reagera vid ångest!

Psykopater eller människor med personlighetsstörningar kan vara sadister och gillar att se vissa människor må sämre pga deras egna tillkortakommande kanske! Psykopater har sällan ångest men har problem på andra sätt! Psykopater är lömska, dom kan utnyttja situationen att dom vill få människor på deras egna sida för att åsidosätta den drabbade ännu mer! Psykopaten är feg och vek och en liten nolla som inte har något bättre för sig än att mobba vissa för dens egna välbefinnades skull! Det är ett stört beteende och många ggr är dom energitjuvar!
Mer
7 år 3 dagar sedan #932016 av minamina

Geta skrev: Hos tandläkare är det löpande band principen. De lägger inte så stor vikt vid varje
patient. De gör bara sitt jobb. Varför skulle det vara något särskilt med dig?

Det är egentligen ingenting som är särskild med mig. Men jag uppvisar beteende som kan göra mig särskild tyvärr. Jag uteblir från tider. Jag uppvisar grov ångest. jag diskuterar behandlingen och frågar om vilka material som används. jag kan många tandvårdsbegrepp och visar mina kunskaper till tandläkare och de frågar ofta om jag studerar till tandläkare...
Det är så dumt av mig egentligen. jag gör mig själv omedvetet till någon speciell.
Mer
7 år 3 dagar sedan #932017 av minamina

Drummer skrev: Känn inte så djup ånger! Ditt sätt är normalt att reagera vid ångest!

Psykopater eller människor med personlighetsstörningar kan vara sadister och gillar att se vissa människor må sämre pga deras egna tillkortakommande kanske! Psykopater har sällan ångest men har problem på andra sätt! Psykopater är lömska, dom kan utnyttja situationen att dom vill få människor på deras egna sida för att åsidosätta den drabbade ännu mer! Psykopaten är feg och vek och en liten nolla som inte har något bättre för sig än att mobba vissa för dens egna välbefinnades skull! Det är ett stört beteende och många ggr är dom energitjuvar!


Ja det är tyvärr normalt men jag kunde göra något åt det, när jag kände att ångesten styrde över mig borde ag tagit ssri igen.
Men mitt tillstånd var akut men ändå gick jag inte till tandläkare, jag ringde men bokade aldrig tid. tills någon dag ringde jag denne tandläkare som ljög redan vid första stunden jag mötte honom. han var 15 min försenad och sa att han var det för att det var JAG som var försenad vilket jag inte var. redan där borde jag bestämt mig för att inte gå till honom, men det jag litade inte på mig själv och därför fortsatte jag hos honom.
Han ljög flera gånger efteråt om småsaker och verkar inte vilja erkänna misstag och det signalerar starkt att han är psykopat. är dock såklart inte säker.

vet inte om psykopater är fega men det jag vet att de utnyttjar svaga och jag visade svaghet vilket är så dumt. han har möjligen lagt starkt cancergent ämne i roten?

sedan är själva kalciumhydroxid som de lägger i några veckor i sig giftigt ämne så jag förstår inte att jag inte drog ut tanden och kunde övertalas om att rotfylla den.

jag är så dum och naiv och gör exakt motsats till det rätta. jag skippade gå till välkända tandläkare och gick till en liten klinik som verkade allt annat än seriöst.
Mer
7 år 3 dagar sedan #932018 av minamina
Tack Geta och Drummer för att ni försöker lugna mig. Ni och alla andra medlemmar som hjälper är underbara.