Rätt-o-fel

Mer
6 år 5 månader sedan #989892 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet Rätt-o-fel

hkboj skrev: Vilken dos Olanzapin har du? Jag har märkt att doser över 10 milligram har inte gett mer antipsykotisk effekt, men dock mer biverkningar som handskakningar

Har 15 mg. Hjälper bra. Förutom de här grejerna, och de är inte så svåra!
Mer
6 år 5 månader sedan #989895 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Rätt-o-fel
Sjukt jobbigt och förvirrande när det stökar till sig i ens tankar. Man tror ju det är sant....att man måste lyssna på det som tankarna säger och göra det.
Mer
6 år 5 månader sedan #989900 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet Rätt-o-fel

Amandara skrev: Sjukt jobbigt och förvirrande när det stökar till sig i ens tankar. Man tror ju det är sant....att man måste lyssna på det som tankarna säger och göra det.

Sant. För mig särskilt 2007 och 2008
  • Besökare
  • Besökare
6 år 5 månader sedan #989908 av
Svar från i ämnet Rätt-o-fel
Om den vill dej illa så är inte det Gud! För om det vore Gud om han nu finns så vill den här kraften dej gott!
Mer
6 år 5 månader sedan #989912 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Rätt-o-fel
Om det är på ett sätt gud kommunicerar med folk så är allt gud tänker jag....hur skulle det annars vara? Men många gånger är det ju så himla dumt och banalt att inte skulle gud ägna sig åt sådant. Nej det är sjuka tankestörningar helt enkelt som kan gå över av mediciner om man har tur. När jag medicinerar och är frisk får jag ingen yttre påverkan alls skönt nog. Det är annars lätt att gå vilse i den inre världen och få så fullt upp med den så att man inte bryr sig om sina viktiga relationer.
Mer
6 år 5 månader sedan #990161 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rätt-o-fel
Det är när man ägnar timmar per dag åt saker som det blir problem eller om man mår väldigt dåligt. Eftersom du är medveten om det är det inte så farligt.