Lukthallucinationer...

Mer
6 år 1 månad sedan #1038090 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Lukthallucinationer...

Erasee skrev: Ni som har detta, hur länge per gång och hur ofta har ni detta?
-Har ni nåt bra botemedel mot detta har ni?

Läs här:
www.viska.se/sjalvhjalp/5708-kanna-obehagliga-dofter
Mer
6 år 1 månad sedan #1038151 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lukthallucinationer...
Efter att morsan begravdes satte jag som mål att inte gå på mer begravningar. Dock en äldre granne sade till mig, att du kommer väl på min begravning? jag sade ja motvilligt ja

Jag hjälpte honom mycket det sista året han levde och ja, jag förlorade pengar, han gick till kvartersbutiken där han plocka fimpar och slängde jag fick syn på det, han bad ju det därför gick jag in och köpte det snus han använde och gav till honom för jag förstod tecknet. Han ville ha mig till systemet och köpa whisky. Han bjöd ju på en hutt, sammanlagt fick han i runda tal ca 5000 kr sammanlagt för han behövde det.

Min egen syster vars man gick bort sade till mig, stanna du hemma för jag vet hur dåligt du mår på begravningar. Jag skickade en dekoration liggande till hans begravning men stannade själv hemma

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1038478 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Lukthallucinationer...
Har dina grannar hjälpt dig någon gång eller är det bara tvärtom?
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 1 vecka sedan #1045035 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Lukthallucinationer...

Geta skrev: Här på landsbygden begravs liken så fort att de inte börjar lukta.

I stan tar det ju en månad innan begravningen. Förstår inte varför. Det borde ju vara en lukrativ bransch.
Last edit: 6 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1045039 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lukthallucinationer...
De anhöriga kan inte enas om en dag, när de kan ta ledigt och gå på begravning.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1045045 av memphis
Svar från memphis i ämnet Lukthallucinationer...
Jag kan känna dofter också som saknar verklig grund. Morotslukt, mögellukt/smak oftare. En gång kände jag även liklukt av en liten hög av skrot långt inne i ett skåp. Jag trodde det var döda möss. När jag såg var det egentligen var, bara rostigt järn, försvann lukten.