Lukthallucinationer...

Mer
6 år 1 månad sedan #1038478 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Lukthallucinationer...
Har dina grannar hjälpt dig någon gång eller är det bara tvärtom?
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1045035 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Lukthallucinationer...

Geta skrev: Här på landsbygden begravs liken så fort att de inte börjar lukta.

I stan tar det ju en månad innan begravningen. Förstår inte varför. Det borde ju vara en lukrativ bransch.
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Admin1.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1045039 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lukthallucinationer...
De anhöriga kan inte enas om en dag, när de kan ta ledigt och gå på begravning.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1045045 av memphis
Svar från memphis i ämnet Lukthallucinationer...
Jag kan känna dofter också som saknar verklig grund. Morotslukt, mögellukt/smak oftare. En gång kände jag även liklukt av en liten hög av skrot långt inne i ett skåp. Jag trodde det var döda möss. När jag såg var det egentligen var, bara rostigt järn, försvann lukten.
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1045075 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lukthallucinationer...

Admin1 skrev: Har dina grannar hjälpt dig någon gång eller är det bara tvärtom?

Ibland hjälps vi åt. Jag för dem de för mig

Om inte annat tycker de att min mat är god samt att de inte spottar ut mitt vin, de tycker om det. Som tack för tjänsten kan de få en välsmakande middag till hela familjen uppskattat av bägge som båda jobbar och de har barn i skolan i lägre ålder. Jag har tid för att göra en gryta som tar cirka 3 timmar att göra, då blir köttet så mört att det smälter i munnen det har inte de tid med

Ibland får de själva tala om vad de vill ha, jag gör det, de vet att det blir gott, då får de först alternativ på rätter efter vilket kött jag har och ingredienserna till måltider de kan välja. Grannen i porten bredvid som lärde mig tipset vitlök i köttbullarna gör själv god mat, när jag gjort crêpes med skaldjursstuvning och de är 3 i familjen. Pojken har jag känt sedan 5 års ålder, han bor nu i en lägenhet i min uppgång får säga till henne att han skall lära sig att stå på egna ben då hon är en Curlingmamma. Mannen i familjen ville se sport på TVn så han ville inte ha, varpå sonen och hon åt, sedan tog hon mannens portion också hon tog sin telefon och sade, det var de godaste crêpes jag smakat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1045373 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Lukthallucinationer...
Begriper inte varför du matar grannarna för. De kan väl föda sig själva.