Tips, budskap

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1249534 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Märkliga saker händer mig inte varje dag, men rätt ofta. Det är för att mitt sinne är öppet. Du har samma förmåga, men inte lika storslagen som min.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249587 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tips, budskap
Vid schizofreni kan tillfälligheter få stor betydelse, medan andra inte ens fäster sig vid det.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249632 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tips, budskap

Fantasio skrev: Jag hade gått ungefär ett kvarter när jag såg regnumret LPT. När jag var nästan hemma såg jag en bil med END.


Just reg plåtar på bilar tror jag många tolkar som ett omen.................
Mer
3 år 11 månader sedan #1249634 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Tips, budskap
En gång såg jag en bil med regnumret "Bollox". Bollox, eller bollocks betyder pungkulor på svenska. Hur tycker ni ska jag tolka det?
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1249651 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Tips, budskap
Gud™ © meddelar idag
Har du fått några magiska™ budskap om att du är förföljd eller övervakad (som likt en magisk dröm som andra inte kan till fullo förstå eller dela) så betyder detta att du kanske bör övervaka dig själv och dina slutsatser softare & bättre. Viktigast är att inse djupet i det hela och att meditera över det hela, aktivare dagar med promenader och effektuttag (som är uppbyggande och lönsamt på lite sikt) och djupare sömn på nätterna.

Gud Satan och den svartvita tunnelsynens krig mot nyanserna
*Gud ™ © Gäller idag enbart Jesus™ och Muhammad™ men inte Budha™ efter som heligheterna alltid krigat mot varandra men sällan vill konfronteras med faktumet i alla de små och stora Heliga™ Krigen. lyd Gud och ta till dig den enklaste förenklingsmatrisen i fokus-läran som annars kallas tunnelsyn. Koncentration är att resa murar & hålla sig inom murarna men också i lika hög grad att att utestänga världen utanför. (AB Evighetsdiskussioner™ ett företag i tidlöshetsgruppen Corp™)
  • Vi alla har det i mer eller mindre skiftande lägen
    Koncentration är ett annat ord på att få de övriga delarna att försvinna i betydelse och närvarokänsla
    -"Vetenskapare" tror sig vara vetenskapliga (sök på Kvasikristaller för atomismen i det hela..)
    -Religiösa tror sig veta
    -Men ingen tar av sig skinnet för att verkligen tillgodgöra sig världen utan murar och hinder

Vid just symptom på Schizofreni och liknande är det nog lättare att hamna utanför den funktionella ramen av den dagliga tunnelsynens symmetri, därför tillsätts lite från det rike som annars kallas sömn men mer handlar om dröm. Slut på meddelandet punkt.





PSSST
Verkligheten tenderar att vara så mycket större än alla oss och envar. Får inte riktigt rum i förhållningsätten eller begreppen även om alla mer eller mindre är överens att förstå den. Ord är bara påsar som påstås hålla en större verklighet än någon kan hålla eller begripa, men visst är tanken bra och fin.

Eko tunnelsyn pip. - begin new end - Dingbats - Pling
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249737 av björk
Svar från björk i ämnet Tips, budskap
Min mobil..
Jag beställde hem en kod.
O så. Från Telenor.
Man måste avsluta
ett konto.
Å 41 min
Ååå väntetid.

När jag är envis är jag en
riktig streber.
Schhhåå från ingenstans kom
JAG på en bra grej.
Jag Shanghaiade min värsting
Mobbe ja och de(t). gick ju väl.
Så tänkte jag fnn nu kan jag inte surfa på internet men
det ja, vill proklamera är att sim kort är löst gentemot wifi
Så på det premiss (erna)..

Så till min lättnad när jag testade internet på Sony halv_värsting Mobbe GW skriver och har skrivit det ordet,,, "mobbe" eftersom jag följt han så vet jag de...!!!!!!

Den huserar 2 simsare Nokia
Så den spekade jag och överlät i brist..

Och utan mentala blessyrer


Dom riktigt boxning anfektar en.
Så ja man får i vanlig reell mening mycket mental stryk.

Det finns så mycket att veta o man vet så lite
O detta vill de ju såklart att det ska man tro på


Har man ngt val!???