Spännande hallucinationer

Mer
5 år 5 månader sedan #1107390 av björk
Svar från björk i ämnet Spännande hallucinationer
Iom min reaktiva, psykos
igår lyssna jag på natten på Metallica lajv cd.

Sen fick jag nån konstig flipp i samband med en 12 lång ut agerande låt från 1 plattan.


NGT HOKUS POKUS


De kändes inte normal


Jag kan skilja på och dessutom har de, aldrig hänt mig innan
Mer
5 år 5 månader sedan #1107433 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Spännande hallucinationer
Gandalf, Vidstige och alferna i Vattnadal har åkt runt i bilar kring mig för att ge mig mod. Jag var förbannad för att de inte kunde möta mig in person. Ville ha in dem i mitt privata liv. Avgudade dem ju. Synhallucinationer...
Oxå sett Jesus på korset gråta tårar av blod.
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan #1107494 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Spännande hallucinationer

Amandara skrev: Gandalf, Vidstige och alferna i Vattnadal har åkt runt i bilar kring mig för att ge mig mod. Jag var förbannad för att de inte kunde möta mig in person. Ville ha in dem i mitt privata liv. Avgudade dem ju. Synhallucinationer...
Oxå sett Jesus på korset gråta tårar av blod.

Känner igen det där Amandara. Fast i mitt fall var det SÄPO. De skulle plocka upp mig med bil så jag kunde bli hemlig agent. :vagen
Mer
5 år 5 månader sedan #1107644 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Spännande hallucinationer
Cosmos hade intressanta hallisar.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
5 år 5 månader sedan #1107724 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Spännande hallucinationer
Den suckande soffan och rosslet som kom från en väggtelefon, svart sol, jaktplanen med sina missiler m fl, tillhör historien när jag mådde hur dåligt som helst under 70-talets början och början av 80-talet. Numera anser jag att jag är frisk, eller så frisk man nu kan bli med den här sjukdomen. Förutom psykossjukdom så har jag lidit av social fobi under nästan hela livet, även så nu till viss del. Har funderat på att gå med i ÅSS (ÅngestSyndromSällskapet), känner flera tjejer där som är oerhört trevliga och lyhörda för andra.
Mer
5 år 5 månader sedan #1107954 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Spännande hallucinationer
Cosmos,
Fick du medicin eller annan behandling under 70-80-talet?