Men det kan man ju inte tro på ?

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136801 av Zoidar
Ibland händer väldigt konstiga saker. Världen tycks hänga ihop. Jag kommer på en sak och sen visar det sig att min pappa just påbörjat det jag kommit på. Ibland tänker jag mig universum som en stor varelse, där vi är cellerna som har olika arbetsuppgifter, allt hänger samman, och allt komuniserar med allt annat på en undermedveten nivå.
Kanske jag tänkte det jag tänkte för min pappa gjorde det han gjorde, eller så hände det samtidigt, om nu tiden finns.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 1 månad sedan by Zoidar.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136848 av Nissegossen
Förr när jag skrev för hand var det som motstridiga viljor, när jag skrev var det som om någon ville ha andra bokstäver i texten det blev helt fel och jag fick radera allt och börja om och försöka skriva texten. Jag har försökt skriva på skrivmaskin även nya elektriska med förlåt knapp.

När jag till att börja med satt vid en ordbehandlare så var det ultimata verktyget jag behöver, det ger inga spår i texten, senare var det ju inte långt till jag satt vid en dator uppkopplad till Internet en ren revolution för mig och skaffade snart en egen dator, ingen av er kan se hur funktionshindrad jag faktiskt jag är.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136850 av Geta
Din sjuksköterska Friberg har förklarat hur funktionshindrad du är i händerna, Nissegossen.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136853 av Nissegossen
Jag vet, Medicinskt betingad Parkinson

Såg för en del år sedan en äldre herre och hans fru som ledsagade honom till bussen, han kunde knappt gå, han kom till hållplatsen så.

En tid efter var det stor skillnad och jag frågade vad var det. Han sade Parkinson varpå jag sade du kunde fått medicin av mig, då jag ju har Akineton. Han tog det bra och sade jag kunde frågat dig men då visste jag ju inte vad det var

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137134 av Admin1
Akineton används inte längre mot Parkinsons och man slutade nog med det på 60-talet. Nu är L-dopa viktigast.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137155 av Nissegossen

Admin1 skrev: Akineton används inte längre mot Parkinsons och man slutade nog med det på 60-talet. Nu är L-dopa viktigast.


Kunde L-Dopa vara bra för oss med biverkningar?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum