Men det kan man ju inte tro på ?

Mer
5 år 1 månad sedan #1137449 av Geta
Akineton i hög dos kan också orsaka psykoser.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137498 av Nissegossen
Jag har skrivit spaltmeter om Akineton på viska.se, bara man söker. Admin kan inte ha tagit bort allihop.

En brasklapp dock det är den gör alla muskler avslappade även de 6 par muskler som i vila dvs som när du sover det gör att du får ett seende på långt håll. Det gör att de 6 par musklerna som styr linsens förtjockning (Ackommodationsförmågan) Inte förmår förtjocka linsen Det gör kroppen naturligt i 40-45 års åldern, men jag tror ju att du är yngre ställ in dig på att köpa läsglasögon Trolig styrka +1,5

Att skriva sådant här är jag trött på. Det verkar som om alla (relativt) frågar alla till slut om exakt samma sak. Hört talas om Google?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137502 av Geta
Det kommer hela tiden nya unga medlemmar till Viska som inte har hört dina lovprisningar av Akineton, Nissegossen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137512 av Fantasio
Men det är intressant att höra från folk som har personliga erfarenheter, inte bara googla.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137609 av Admin1
Både Pargitan och Akineton försämrar närminnet. Inte bra vid studier och arbete. Idag sänker man dosen eller byter till Zyprexa eller Seroquel.
Mer
5 år 1 månad sedan #1140352 av Rrusheflower
Jag får också olika tankestörningar om en miniräknare jag gav till min pappa på farsdag från ica. Det har alltid med siffror att göra. Tex så mycket pengar får nån eller så många kilo kött får nån eller att köttet egentligen var personer.