Jag ser ut som ett monster!

  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1150377 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Ja det är jag! Jag hette lonely. Och även Lester.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150378 av Klanggedin
Lester the molester? det fanns en som hette det förut, inte här men på en annan plats, Var det du?
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1150433 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Vad tror du?

För jag har sagt hejdå till viska men jag kommer alltid tillbaka precis som i livet borderline som spökar där man har issues kring separation.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150450 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Mer
4 år 11 månader sedan #1150451 av Miika
Svar från Miika i ämnet Jag ser ut som ett monster!
:rotfl
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1150458 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Däremot det som stämmer med mej att ibland har jag extremt svårt att låta bli så jag nästan planerar att mörda vuxna eller äldre än mej. Men jag gör det aldrig. Det är när jag är som sjukast. Nånting som nån har sagt för tio år sen kan jag få såna känslor för. Men jag får utlopp för det igenom att titta på skräckfilmer eller skriva manus eller mörka dikter.

Men jag har inte mördat någon hittills och förhoppningsvis kommer heller aldrig att göra heller.

Men så länge jag tar mina antipsykotiska förlorar jag inte kontrollen. Men då jag har diagnoserna ADHD (impulser), narcissism (mildare form av sociopat i) och borderline (tänker och känner dramatiskt). Dessutom psykos på detta pga droger så är det en rejäl karma jag har här i livet. För jag vill inte va inspärrad för resten av livet därför tar jag alltid numera ansvar och tar knappt en godisbit! Läkarna på rättspsykiatriska fick mej till en deal jag slutar aldrig med mediciner annars får jag aldrig vara i samhället igen.

Så jag valde friheten och aldrig syssla med brott igen. Då var det mestadels ekonomiska brott som sagt. Inga andra brott. Så ni får tro vad ni vill jag skiter fullständigt i vad ni tror!
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.