Jag tror Säpo vill kidnappa, tortera och skjuta mej???

Mer
4 år 7 månader sedan #1186042 av Loni
Vad i helvete pratar du om? Gör det själv om det är så jävla viktigt. Jobbar du ens? Vilket jag gör. Pluggar du ens vilket jag gör. Du sitter därhemma och gör inte ett skit eller hur? Handikappade jävla patetiska idiot.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186043 av Maxjohan1983
Och vad pratade du om innan i ditt inlägg? Du kan inte ens skriva! Är du hemlös eller??? Ditt jävla mongo!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 7 månader sedan #1186045 av Loni
Är det här nån tävling i svenska språket? Nej men du kan bli hemlös.

Nolla är exakt vad du är. En riktig jävla nolla som inte fattar ett skit. Lämna mej ifred. Förstår lilla du det?
Mer
4 år 7 månader sedan #1186078 av Admin1
Terroristen,
Det är vanligt att vanföreställningar handlar om SÄPO.
www.viska.se/sjalvhjalp/oevervinn-din-paranoia
Mer
4 år 7 månader sedan #1186225 av Loni
Admin1 mycket av din länk som jag läste stämmer in på mej. Vadå inbillar jag allt detta?

För om jag ska tro på att jag inbillar mej då finns det ingen mening att fortsätta. Det är mycket lättare att tuta och köra. Som en jävla dåre. Vad är ditt råd?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1186234 av PsychoWard
det är väl inte omöjligt att du snappat in på sådana planer, vi kan knappast lita på myndigheterna i det här landet - eller mest troligtvis i något land övht.

men det vi kan göra är att hoppas på Jesus Kristus och söka Honom med hela våra hjärtan.