Svart magi

Mer
3 år 11 månader sedan #1250074 av wasp
Svar från wasp i ämnet Svart magi

Slyngelsnubben skrev: Detta samhället styrs av svart magi, elaka intentioner har förstört mitt liv, jag blev diskriminerad ända sen jag var liten och det drev mig vansinnig. Allt handlar om pengar utan pengar hade de aldrig gett oss medicin de hade antagligen avrättat oss.


Visst handlar det om pengar, men med läkares och sjuksköterskors etik handlar det om att rädda liv. Bara lindra, aldrig skada! Tack vare medicinen funkar du drägligt också!
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1250080 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Svart magi
Det är väldigt mycket okunskap och fördomar plus människosyn, har man en något skev människosyn använder man okunskap och fördomar istället för att samla in fakta och göra din egna slutsats, det gäller inte bara psykisk ohälsa, det kan vara människor från annat land och kultur, äldre, handikappade etc. Hur du väljer att se på det har med din människosyn att göra och att du inte lägger över dina misslyckande eller besvikelser på någon annan och tar ut det i avsky och hat, en grupp där som gärna drabbas är nog gärna invandrarna och då särskilt araber eller ska jag säga muslimer men de är som vi och det avgörande hos individen är återigen deras människosyn sen påverkar kultur och mående
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1250089 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Svart magi

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250114 av Geta
Svar från Geta i ämnet Svart magi
Det här att vi är rasistiska mot muslimer - vi är rädda att muslimer vill ändra på lagarna i Sverige. De vill införa Sharia. En nämndeman med muslimsk bakgrund ville döma en person mildare på grund av att vederbörande var av god familj.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250129 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Svart magi
Jag hatar muslimer numer. De lever upp till sin egen kliché. Att dejta en muslim är uteslutet.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250131 av Geta
Svar från Geta i ämnet Svart magi
Muslimer hatar vår kultur men ändå vill de bo i Sverige för att ta del av ekonomiska fördelar.