Tankestörning?

Mer
4 år 3 månader sedan #1216814 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tankestörning?
Du själv då PW, som tror du vet hur alla andra ska leva, är det bättre? Nej, det är det inte.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216859 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tankestörning?

koi skrev: Har 200 mg Quetiapin att sova på. Alla mina benzo har blivit gamla. Vågar man använda dem ändå? Måste sova. Har sovit 5 timmar på 2 dygn. Jag känner inte min kropp. Ångesten sliter i mig. Och psykdoktorn hör av sig 2 januari. I bästa fall.

Kanske ska tinga mobila teamet.

Har musik i hörlurarna. Somnar. Sent. Men vaknar igen.


Får du tag i mobila teamet ring dem om du har numret, annars pröva Quetiapinet med dubbel dos. Men prata med det mobila teamet om det
www.fass.se/LIF/product?nplId=20090702000044&userType=0

Om du har Theralen ta det som tillägg eller alimemazin
Samt att du även tar Lergigan alla sedativa mediciner, Jag har bannlyst alla mediciner med benzo du inte har just den Quetiapine sök själv på de tabletter du tar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1217049 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tankestörning?
Jag sover 12 timmar på 300 mg Quetiapin, men det är nog individuellt.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217220 av koi
Svar från koi i ämnet Tankestörning?
Ringer mobila teamet inatt om jag intekan sova. Har tagit en oxascand. Det är det enda som inte gått ur datum.

Har 200 mg Quetiapin. Ej depottablett. Sover...2 timmar totalt. Helt upphackad sömn. Behöver nog höja den till 300 igen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217227 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tankestörning?
Jag brukar i allmänhet vakna i natten och gå på toa, samt att jag går ut i köket tar en djup tallrik däri häller jag yoghurt toppat med grädde går och lägger mig igen. Tar sömntabletterna kl 20.00 vaknar mellan 04.00 till 06.00 då har jag fått min sömn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1217456 av koi
Svar från koi i ämnet Tankestörning?
Har läkartid på tisdag.

Akut bedömning. Typ.