Vad vill SÄPO oss, er eller dig?

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233983 av Nissegossen
Richard,

Det behövs inte vad du skriver på din dator kan vara skyddat vad gäller krypto men det intressanta för dem är vad du förmedlar till andra och de lägger puzzel med de svar du får som visas öppet och det hjälper dem då den du skickar till vad du tycker du vill förmedla och det i sin tur hjälper dem att lösa hur du har krypterat din dator, detta vad jag skriver är inte menat som en upplysning till dig men de tar det så. Tag varning, de vill nog sy fast dig för gott om du gör dumheter, bättre att vara öppen och köra med öppna kort och visa vad du skickar och har på din dator. De är precis som tjuvar larm och skydd för dyrbarheter det triggar istället tjuvar för det höjer deras status om de lyckas komma undan med det de stjäl en statusgrej rent ut sagt. Också forensiker då data har också status som hackers för att lösa ett kryptoproblem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Josa
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1233985 av Josa
Svar från Josa i ämnet Vad vill SÄPO oss, er eller dig?
Jag trodde förut att NASA kunde höra mina tankar. Att mitt huvud var som en parabol som kunde skicka och ta emot signaler. Jätte läskigt var det. Konstigt att många vanföreställningar är så lika hos många människor som haft psykos.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233986 av Geta
Vanföreställningarna följer kulturen och tiden vi lever i.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233992 av Nissegossen

Geta skrev: Vanföreställningarna följer kulturen och tiden vi lever i.


Foliehatt kulturen. Visst fog har det för sig, ta vid dålig teckning för mobilen en bit aluminium folie kupa den lägg mobilen i den och det förstärker signalen till sändaren påtagligt och plötsligt har du god signal vågar inte uttala mig om du kan se videor på mobilen men troligtvis ringa och tala om var du är. Oumbärligt om du inte vet var du är, då kan de söka efter dig, så folien runt måltiden kan rädda ditt liv. Är det tillräckligt?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1234012 av Clean

Geta skrev: Man måste nog vara narcissistisk för att tro att man är intressant för SÄPO.


Det har nog att göra med din schizoida diagnos?
Mer