Vad vill SÄPO oss, er eller dig?

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1229193 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad vill SÄPO oss, er eller dig?
tänk vad många brott som begås i det här landet och som har mer än 2 års fängelse i straffskalan.

själv tror jag det vore bra om vi hade nån slags lista på de människor i samhället som aldrig varit misstänkta för ett brott, för de är verkligen misstänkta!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229435 av Fantasio
I mitt fall ville de "ha en kanal" in i en viss rörelse som jag var del av. Det är säkert femton år sedan och de har fortfarande inte släppt greppet. Som idag, jag såg att det hade klistrats i närheten av där jag bor och alla tror att det är jag. Men jag gör inga bravader längre, jag sitter mest hemma.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233908 av Richard
Nu får polisen rätt att hacka sig in i datorer o telefoner, men bara vid misstanke om grova brott.
www.nyteknik.se/sakerhet/polisen-ska-fa-...ktas-datorer-6975771

Jag tycker det kan vara bra ändå, när det rör sig om så grov brottslighet. Mina datorer har blivit beslagtagna flera gånger, men jag bryr mig inte... Jag har ju ändå typ "Nordfront" i bokmärken, men även "Proletären". Jag läser både högerextrema o vänsterextrema medier. Jag gör inget bus längre, men om de tror att jag bygger atombomber igen, så hittar de säker "recept" på plutonium i datorn... Det är ju intressant o läsa, men tydligen får man vara försiktig med vad man laddar ner...

Brotten han åtalas för är sedan 1 september 2018 nya i svensk lagstiftning och handlar om att mannen har tagit del av instruktioner om tillverkning och användning av sprängämnen och vapen med syfte att begå eller medverka till särskilt allvarlig brottslighet.

www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/va...ch-hur-man-knivdodar

Nu var det ju skarpt läge, han var en IS-terrorist. Jag har 1 828 objekt, totalt 14,1 GB med E-böcker som handlar om farliga och ofarliga saker, men ca en tredjedel handlar om nanoteknik som man fick med på köpet. Vissa böcker måste man vara professor för att förstå... Men jag läser bara, inga mer experiment...
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233980 av Nissegossen
Det har de haft länge då gällande över två års fängelse samma som sjukpersonal inklusive psykologer och andra i beroendeställning till bla oss så de har tystnadsplikt till de brott som straffet har på två års fängelse går det över då är de istället skyldiga att anmäla det. Är det så att du biktar dig för en katolsk präst ger han dig absolution är han tyst utåt men reagerar på insidan och vilka kontakter han har där skipar egen rättvisa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233981 av Geta
Man måste nog vara narcissistisk för att tro att man är intressant för SÄPO.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233982 av Fantasio
Tänk att jag "utsatts" för ett värvningsförsök. Detta efter år 2003. Ingen tror mig, så jag brukar inte tala om det.