De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 2 månader sedan #1322947 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet De symptom vi har/har haft
Psykos = ren drypande skräck. Men mycket händer. I den inre världen. Action drama. Men inget jag vill tillbaka till absolut inte. Stor risk att man gör bort sig hur väl man än hänger ihop.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323048 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet De symptom vi har/har haft
För mig var också psykosen en enda lång rad av skräckupplevelser. Och känslan av att allt inifrån och ut löstes upp, skapade den mest fruktansvärda ångest man kan tänka sig.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323210 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet De symptom vi har/har haft
Vid schizofreni kan kraftig ångest förekomma med katastrofkänsla, men vanföreställningar kan ge kraftig ångest också.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323235 av koi
Svar från koi i ämnet De symptom vi har/har haft
Röster. Sen jag var 15 år. Olika aktiva/påträngande i olika perioder. Hört satan hota mig till livet. Jag trodde andra kunde läsa mina tankar. Jag kunde läsa andras tankar. Jag kommunicerade via radiovågor via radiomasterna. Jag är skit nojig att nån jag känner läser på viska och känner igen mig. Men jag har bestämt mig för att inte gömma mig! Mer hallucinationer. Haft en hund, sett flugor, väggar som andas. Änglar som satt fast och ropade på hjälp i kaklet i badrummet, impuls att rädda dem kom. Men jag rev inte kaklet. Hört mina barn ropa på mig, fast de inte varit hemma. En skyddsängel, sa han iallafall, följde med mig ett bra tag. Sen den där skitungen som kommit till mig senast. Hon hade sällskap men de försvann, men hon är kvar. Kanske för att hon sa sitt namn.

Vissa i samband med depression, andra inte.

Ja...det är väl ett axplock från flera års psykiska härjningar....
Mer
3 år 2 månader sedan #1323249 av Klanggedin
Då är jag frisk i jämförelse!
Mer
3 år 2 månader sedan #1323348 av mrsearlgray
försöker intala mig om att min granne inte har konspirerat med min andra granne till att spionera på mig, men gubbjäveln står alltid i fönstret och tittar, kan fan knappt ta en cigg för att jag ser honom, men han verkar ha gått och lagt sig nu, det är nedsläckt iallafall. fattar inte varför jag alltid har så mycket vanföreställningar om mina grannar!