De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 2 månader sedan #1319656 av krokus
Svar från krokus i ämnet De symptom vi har/har haft
Varför skulle en vän sitta kvar i luren efter avslutat samtal? Det låter underligt. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1319662 av mrsearlgray
har känt lukten av eldrök de senaste, ena gången var jag tvungen att gå ut och kolla så det inte brann...
Mer
3 år 2 månader sedan #1319694 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet De symptom vi har/har haft
Det är ganska vanligt att lukter feltolkas t.ex pizzalukt känns som rök.
Mer
3 år 2 månader sedan #1319704 av Geta
Svar från Geta i ämnet De symptom vi har/har haft
En gång vaknade jag av röklukt kl. 3 på morgonen. Jag gick ut. Det var grannen under som grillade på balkongen.
Mer
3 år 2 månader sedan #1319711 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet De symptom vi har/har haft
Man ska inte laga mat om nätterna. Minns en gång, bodde i studentkorridor, när jag rumlade in vid 2-tiden på natten hungrig som en varg och gjorde mackor som jag stoppade in i ugnen. Därefter lade jag mig på sängen för att vänta på att mackorna skulle bli klara. Men somnade naturligtvis och vaknade först på morgonen av röklukt. Jag kom ihåg mackorna och rusade ut i korridoren och där rådde en febril aktivitet. Det var rena Lützendimman och i köket låg tre blanka kolbitar på spisen. Det hade börjat brinna men som tur var var det en av killarna som hade anlänt ännu senare än jag och tagit fram brandsprutan. Behöver jag tala om att han och de andra var sura på mig.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320162 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Golvet på restaurangen/puben jag var på idag hade schackrutigt golv. Jag upplevde obehag att gå på det. Sedan var inte rutorna närmast ena väggen svarta, de var vita.