De symptom vi har/har haft

Mer
Mer
3 år 2 månader sedan #1316254 av hans52
Svar från hans52 i ämnet De symptom vi har/har haft
Mina persienner pratar med mig ibland.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316256 av björk
Svar från björk i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag har social fobi, hyper paranoid het
tvång Magiskt tänkande. lite likt bipolär med intervaller i mående
PTSD suicid tänk, tids maskin till Borgarskolan med schizotyp personlighets störning
en karusell bakåt alltså, Jag hör röster hänsyftning paranoia asso!
Det var alles.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by björk.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316275 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag har upplevt mycket depersonalisering och har temporalobsepilepsi. I höger tinning sitter eländet, antagligen uppstått efter ett slag jag fick som ung. Innan ett anfall får jag en känning av att tiden försvinner och att en massa bilder passerar inifrån hjärnan. Sedan kommer själva anfallet jag är helt ovetande om efteråt. Dock har jag inte haft speciella många grand malanfall, känske bara 5-6 st under min livstid. Men de s k frånvaroanfallen har varit många men har samma effekt på minnet d v s att det helt försvinner. Det brukar dröja en halvtimme kanske att få tillbaka det men mitt under har jag ingen aning om vem jag är och var jag är eller var mitt hem är. Mycket otäckt är det.

En gång, under en flyttstäd, stod jag och putsade fönster när ett anfall kom. En kompis var där för att hjälpa mig med fönstren men blev helt förskräckt när jag ramlade och började att krampa. Men när jag kom till medvetande stod jag rakt upp med en omkullvräkt hink och massor av vatten på golvet. Hon hade ringt efter ambulansen som jag vägrade att följa med. Jag hade för mycket att göra! Senare var jag iaf tvungen att söka upp Ackis akut för att jag var så dålig. Blev inlagd över natten tills läget hade stabiliserat sig. 
 
Mer
3 år 2 månader sedan #1316586 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet De symptom vi har/har haft

hans52 skrev: Mina persienner pratar med mig ibland.


Vad säger de till dig? Själv har jag en golvfläkt som kommunicerar med mig ibland.. 
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316590 av Nissegossen
En uppfriskande fläkt och persienner man kan prata med. Det var inte illa kan man be fläkten att starta och persiennerna att vinkla sig? Fattas lampan man ber lysa. Ett uppkopplat hem.Modernt så det förslår. Fast jag pratar i tanken med mina inre röster. Men inte fan kan jag stänga av dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Nissegossen.