De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 10 månader sedan #1260735 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag har hört som musik, men det var mer som fåglar som sjöng och en apa som skrek. Jag skojar inte, det var som djungelljud.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260757 av Maxjohan1983
Jag har ingen paranoia eller vanföreställningar. Så blir det då man slutat tro på allt. Jag har slutat bry mig om det mesta. Mina entreprenörsdrömmar har jag insett inte kommer hända. Det är för svårt då jag är sjuk med schizofreni. Blotta tanken av att starta eget och jobba till jag är 65 år gör mig stressad. Jag orkar inte mala på varje dag. Inte som jag mår idag och som jag lever nu.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260771 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet De symptom vi har/har haft
Hur visar sig din schizofreni i din vardag Maxjohan 83 om jag får fråga, du säger att du inte har någon paranoia och inga vanföreställningar. På vilket sätt inbegriper sjukdomen sig i ditt liv ?
Mer
3 år 10 månader sedan #1260879 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Ibland när jag går hem från mötesplatsen slinker jag in på ICA och köper läsk. Det ligger i et varuhus och man når affären från två olika ingångar. Speciellt den ena upplever jag obehag att gå igenom, är som en sluss med dubbla uppsättningar skjutdörrar. Det tar inte många sekunder att gå igenom dem, men upplever obehag ändå. Jag skippar den ena utgången, den andra känns inte lika jobbig. Är det jag som är helsnurrig?
Mer
3 år 10 månader sedan #1261252 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag vet att jag sitter och frammanar symptom. Men jag tycker det luktar sött och gott. Kanske kommer från mina urdruckna läskflaskor som står på golvet.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261284 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag hoppas du inte pissar i flaskorna också. Såg en kille på tv som gjorde det.