PTSD!

Mer
3 år 6 månader sedan #1293662 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet PTSD!
Det är schizofreni. Det de säger är helt osammanhängande, eller hur.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 6 månader sedan #1293663 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet PTSD!

Lejonhjärta skrev: Ok! ;) Jag har endast hypnopompa hallucinationer. Det kommer precis innan jag är helt vaken.


Nej, på morgonen kallas det för Hypnapompa men det är på morgonen därför Hypnapompa
sv.wikipedia.org/wiki/Hypnopomp_hallucination

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1293665 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet PTSD!
är ute från schizofreni med medicin.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293667 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet PTSD!
Jag har haft bägge och en minns jag än idag det var en klardröm jag var vaken, men låg still. Jag såg för fönstret en rullgardin dagen innan hade jag och en tjej druckit en hel del jag upplevde det som det var en publik där det kom ifrån och en programledare sade han ligger tillsammans med en flicka, alla ropade BUH och jag låg men det var innanför ögonlocken jag såg över rummet soffbordet där det stod tomma ölburkar och på rullgardinen visades såsom på film det jag kunde se, det var en man med en gammal musköt och en kvinna de var uppenbarligen 'ett par och rösten sade denne Jesus dog. Det var mer men det räcker så. Jag skulle i drömmen resa på mig, men av ansträngningen vaknade jag, såg över rummet soffbordet som var överlastat såg inte ut som jag såg i drömmen och rullgardinen fanns inte, det var persienner i fönstren. Nu har ni fått något att tala om

Förövrigt språket var engelska i hela drömmen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293673 av Richard
Svar från Richard i ämnet PTSD!
Hypnapompa låter ju coolast...
Mer
3 år 6 månader sedan #1293675 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet PTSD!
fan nu får jag eksem igen...