Master of Universe

Mer
16 år 10 månader sedan #82126 av Nissegossen
Du får vända dig Till Jesus! Har du gjort dig till Gud eller Jesus, är du en potentat jag kanske har svårt, Eller Hai! Mycket svårt för!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 10 månader sedan #82128 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Master of Universe
Djävulen var den som var Guds högra hand från begynnelsen! Därför blev han nedkastad på jorden och med en tredjedel utav änglarna som fanns!

De andra följde Gud! Därför Kom Jesus till världen och han fanns hos Gud förborgad ifrån begynnelsen!

Den onde skulle uppträda vid ändens tid och hans tid vid makten är kort!
Därför är Jesus given all makt både i himlen och på Jord!

Läs bibeln och se dig själv i spegeln efteråt! Högmod går före fall!
Dessutom var han en lögnare från begynnelsen! :cry:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 10 månader sedan #82129 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Master of Universe
Jag kunde tro att jag var gudlik, men osaker om dettta var mer av en dissociation (stavning?) an nagot psykotiskt. Jag fick for mig att jag var osarbar och att jag kunde ga rakt igenom bilar och grejer sa jag bara gick rakt over vagen och sadant utan att titta. Jag trode ocksa att jag kunde skicka plagor pa folk och att jag kunde styra deras tankar. Psykotiskt eller ej? Jag raknar detta som nagot som var innan min riktiga psykos, det var en valdigt granspsykotisk period.
Mer
16 år 10 månader sedan #82130 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Master of Universe
PSR! Du kan ju alltid läsa Doktor Jekyll och mister Hide!

Detta med anledning av Kopernikus komplexet!

Det finns visst en gammal svartvit film du också kan titta på!

Nu kommer jag inte ihåg så mycket av den historien, men skall gå in och söka på det på webben!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 10 månader sedan #82134 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Master of Universe
OK! Den här är gammal. stum men jag skall leta reda på en bättre!


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 10 månader sedan #82136 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Master of Universe
Kanske något för en som gillar USA! Bara som skämt!

weblogs.chicagotribune.com/news/ ... _room.html

Hai! Svårt mycket svårt att hitta en bättre film!

Det finns hur många träffar som helst, men filmerna är inte längre tillgängliga!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum