Nazistisk och judisk världskonspiration.

Mer
16 år 9 månader sedan #83964 av adrokylus
Ja alla har tydligen sina fallgropar och fällor.I mitt fall så var det så att jag delade in människor i ljus och mörker.De som hörde till mörkret var de som i sin ande var förbundna med Satan.Och jag kunde se att det gnistrade från dem av satanisk kraft.En del gnistrade orange och andra blått.De var livsfarliga helvetets portar och kunde suga ner en människas ande till helvetet.Jag kunde också få stötar av deras kraftfält.
Så var det.Det gick över men det tog flera år.Vad Gud gjorde under den tiden vet jag inte.
Mer
16 år 9 månader sedan #83968 av X
Stötar som du kunde känna fysiskt?
Mer
16 år 9 månader sedan #84770 av Teresia
Hej Nyfrisk och androkylus.

Alla schizofrena har vanföreställningar och ofta så handlar det om stora saker som man hört på radio, tv, historieböcker osv. Det typiska är judar-nazister, gamla gudar och Jesus, Gud-Satan, och även om utomjordningar och demoner. Även såna stora händelser som terrorism, krig och t.ex. när Olof Palme sköts så var det många schizofrena som ringde och angav sig själva till polisen. Det är de stora arketypiska händelser som man gör en vanföreställning om. Jag hade alla möjliga. Många schizofrena har alla möjliga vanföreställningar men vissa schizofrena är mest fokuserade på en enda grej eller kospiration, beroende på om fantasin har fritt flöde eller om man fastnat i en vanföreställning. Men det att hela mänskligheten är antingen eller är så typiskt, det hade jag också som du, andra dagar hade jag om att vissa människor var andar och andra levande, ytterligare andra dagar hade jag vanföreställningen om att vissa var onda och vissa var goda, eller utomjordningar och människor osv. Kan inte komma på en vanföreställning som jag inte haft. Men jag har haft perioder när jag varit helt fast i en enda grej och kunde inte komma ut från det på länge.

Jag vet inte om jag kan ge dig råd för att se att det inte är så för jag har själv fortfarande sjuka tankar ibland, men en sak brukar hjälpa mig, och det är att acceptera att världen är mystisk men även realistik. Vad jag menar med mystisk är inte något som man ska bli psykotisk av men att se det fina och oförklarliga i allt och acceptera det, samtidigt inte låta sig dras in i alla möjliga förklaringar. Att ha tillit att det blir bra och att du är skyddad. Men inte analysera för mycket hur det går till. Man måste bearbeta sina problem och inse på djupet varför man hade dessa tankar.

Vi ser oss själva som väldigt viktiga i våra psykoer, som Gud, profeter, änglar, hjälpare osv, men man kan också se sig som satan, demon osv. Ibland tycker man att man är det ena, ibland det andra, ibland höger ibland vänster, men kom ihåg att vår fantasi om att vi är en speciell person har att göra med att vi i botten har bristande självkänsla och självrespekt. Vi vill vara något stort. Kom ihåg att ta hand om dig själv, förlåta dig själv och uppskatta dig själv. Och förstå varför du har gjort som du har gjort tidigare saker som du ångrar.
  • Hampan gjorde jobbet förr
  • Besökare
  • Besökare
16 år 6 månader sedan #94741 av Hampan gjorde jobbet förr
Svar från Hampan gjorde jobbet förr i ämnet Nazistisk och judisk världskonspiration.
hallo
tror att om man lägger ihop allas terioer så blir det en saning.

T.ex: Om man lyssnar mycket på hip-hop, ska det göra att man missar saker i livet som man hade fått om man lyssnat mycket på punk istället? Nej. Alla musikstilar, film genrer typer av fantasi visar klat o tydligt vad det har för effekt på (ovetande)människor.

Dom med makt har ju så klart lärt sig natera makten så effektivt som möjligt sen Gud vet hur länge. Hur många har inte sett filmer där normala friska människor av misstag tvångsinläggs? Ingen vill ju framstå som svag, konstig, sämre, lägre värde o sånt.

Schizofreni är ingen sjukdom, det är ett fenomen. Pga av ett naturligt "fel" i deras system (som är fysiskt omöjligt att åtgärda) så kan vissa människor få schizofrena symptom. Vi vet mycket om människan idag men det finns garanterat mycket mycket mer vi inte vet. Som att t,ex deras system eller vad det är är värdelöst så fort "folket" förstår det och kan använda de på sitt eget sätt. Man kan jämföra deras system med ett trådlöst super internet man opererar med tankekraft medans vi skriver i sanden o skickar flaskpost. Vi lever i en spännande tid där allting visar att dom behöver oss mer än vi behöver dom. Dom har utnyttjat oss i flera hundra år, minst. Världens längsta krig, det tysta kriget. O vi har knappt kunnat göra något som skulle kunna tolkas som motstånd. Men snart, jag tippar max, max 15 år så kommer tillräckligt många bli medvetna om något tidigare hemligt o undanröjt för att kunna ge tillbaks o utplåna deras skit för gått. Tror att från det att vi blir medvetna om vad vi måste göra så är det hela över på ca 2 sekunder.

Kommentera gärna, inget hindrar er!
Mer
16 år 6 månader sedan #94744 av Nyfrisk
Svar från Nyfrisk i ämnet Shizowhat
Menar du alltså att du tror på teorin om ett hemligt krig mellan nazister och judar som han trodde under sin psykos...
  • Hampan gjorde jobbet förr
  • Besökare
  • Besökare
16 år 6 månader sedan #94747 av Hampan gjorde jobbet förr
Svar från Hampan gjorde jobbet förr i ämnet Nazistisk och judisk världskonspiration.
Vad jag menade som jag trodde framgick när jag tog exemplet med musik var, att man kan fatta grejen men sen kan man omöjligt utan att ha sett med egna ögon vem som gör vad. Nazisterna kanske egentligen är amerikaner eller kineser och judarna kan mycket väl vara ryssar eller latinos. Men en så mäktig grej som ett flera hundra år gammalt hemligt krig måste involvera fler än två parter. Det är det jag menar. Sen tror jag som jag sa att ju längre tiden går ju starkare blir vi "ovetande" utan att någon eller något kan stoppa oss.