Min diktsamling

Mer
16 år 2 månader sedan #108407 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min diktsamling
Jag har satt upp bannern nu, som ni alla ser. Den syns särskilt tydligt när man postar i forumet. Jag skall också skriva om diktsamlingen i nyhetsbrevet imorgon, som går ut till 160 medlemmar. Bannern går också att lägga till i nyhetsbrevet.

Du kanske också kunde kontakta Schizofreniförbundet, som har en webshop för böcker. Det vore ju bra om de kunde sälja din diktsamling också.
Mer
16 år 2 månader sedan #108409 av ak
Svar från ak i ämnet Min diktsamling
Jag ser ingen banner?
Mer
16 år 2 månader sedan #108412 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Min diktsamling
Ja tack Admin! Banner sitter fint! haha

Haken med att ge ut via Vulkan.se...och utan ISBN nummer är att diktsamlingen då bara kan säljas via just Vulkan.se
Så jag tror inte att Schizofreniförbundet kan sälja boken.
Tydligen så ska man kunna köpa ISBN nummer från Vulkan i framtiden och då får jag se om jag kan göra det, beroende på kostnad.


Just nu är det 3 ex sålda!
Mer
16 år 2 månader sedan #108455 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min diktsamling
Jag tittade nyss i en bok, som jag köpte från RSMH och den hade inget ISBN nummer. Schizofreniförbundet och RSMH borde väl kunna köpa in boken via Vulkan och sedan sälja den själv? Du kan ju fråga dem.
Mer
16 år 2 månader sedan #108458 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Min diktsamling
Jasså? Jaha, jag vet inte riktigt hur reglerna är för försäljning av böcker, säkert luddiga haha! Jag kan ju höra med IFS om dom är intresserade.

På måndag ska jag intervjuas för "Inblick- i Inre Rum" ser det ut som, angående diktsamlingen.

10 sålda exemplar nu sist jag kollade. Det är rätt bra försäljning på lite mer än ett dygn.
Mer
16 år 2 månader sedan #108533 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min diktsamling
Jag kom på en sak. Läkemedelsföretagen brukar ge psykiatrikerna böcker i present, när de besöker dem. Du kunde ju skriva e-mail till företaget i Sverige, som säljer Abilify att du använder deras preparat och att du givit ut en diktsamling. Om du har tur så kanske de köper in en massa exemplar av diktsamlingen för att dela ut till läkare.