Att ge ut en bok!

Mer
14 år 4 månader sedan #261648 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Att ge ut en bok!
Hej Admin" Om en stund kommer mina föräldrar hit och de ska ta kort på mig tillsammans med min ena katt. Denna bilden ska finnas till höger på bokens framsida och texten ska troligtvis vara till vänster. Får se lite hur den grafiska designern tycker. Men jag vill i alla fall ha bokens titel (Asperger och jag) och mitt namn (Ann-Charlotte Sternefält) på bannern. I övrigt spelar det inte så stor roll.
Mer
14 år 4 månader sedan #261651 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att ge ut en bok!
Vad gulligt med katten.....!
Mer
14 år 4 månader sedan #261655 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Att ge ut en bok!
Hej Geta! Ja jag älskar katter så jag ska ha min ena katt i famnen på kortet.
Mer
14 år 4 månader sedan #261839 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Att ge ut en bok!
Det blev inte så =( Vi fick inget bra kort med katten på så det blir ett ensamt kort med mig på. Sen vill jag rapportera att boken blir dyrare än vad jag sa. På förlagets nätbokhandel <!-- w --> www.litenupplaga.se <!-- w --> kommer den att kosta 182:- och på AdLibris och Bokus blir den också dyrare men jag vet inte hur mycket. Mitt förslag är att ni köper boken av mig eftersom jag får köpa den från förlaget för 140:-. Men jag behöver i så fall betalt i förväg inkl porto. Jag räknar ut porto när boken kommit. Tyvärr har jag inte råd att ligga ute med alla pengar som dessa böcker blir tillsammans (2800:- för 20 st) Hör av er i förväg om ni vill köpa en bok!
Mer
14 år 4 månader sedan #261871 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att ge ut en bok!
Jag kan ta med i nyhetsbrevet på fredag att medlemmar kan köpa din bok av dig till ett reducerat pris och att de kan kontakta dig per PM. Det är cirka 200 som får nyhetsbrevet.
Mer
14 år 4 månader sedan #261875 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Att ge ut en bok!
Det blir jättebra Admin. Så får vi se om det är någon som är intresserad av att köpa den. Tack för all hjälp!