Att ge ut en bok!

Mer
14 år 5 månader sedan #260505 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Att ge ut en bok!
Vad roligt mopa! Hoppas det är fler som vill köpa den! /A
Mer
14 år 5 månader sedan #260660 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att ge ut en bok!
Låter intressant med en bok. Som medlem har du rätt att ha en banner för boken på sajten. Du kan först ha en 3 månader vid Skriklådan och sedan en stor banner i 3 månader. Bannern får du dock göra själv. För Skriklådan blir den 150 x 200 pixlar. Bannern kommer också att gå ut med nyhetsbrevet.
Mer
14 år 4 månader sedan #261288 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Att ge ut en bok!
Tack Admin för ditt erbjudande men jag kan inte göra någon banner. Har inget sådant program på datorn där jag kan göra sådana bilder. Och även om jag skulle haft det så kommer jag inte ihåg hur man gör...

Sedan vill jag berätta det också att boken blir dyrare än 150:- Det står i kontraktet att den kostar 140:- men det är till bokhandlar som det priset gäller. Bokhandlarna lär ju sedan lägga på ett pris för att kunna tjäna på det. Så jag vet faktiskt inte hur dyr boken kan bli.

Jag har dock skrivit till förlaget och frågat hur det går att sälja till närstående och bekanta, om de måste köpa via någon bokhandel eller om det blir billigare att köpa via mig. Jag väntar på att få svar i morgon.
Mer
14 år 4 månader sedan #261457 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att ge ut en bok!
Jag har ett gratisprogram som heter Gimp och jag skulle kunna göra en banner åt dig gratis. Det vore bra om du hade en bild på omslaget till boken som jag kan använda.
Mer
14 år 4 månader sedan #261463 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Att ge ut en bok!
Tusen tack för att du erbjuder dig att hjälpa mig med en banner. När det gäller bild på boken så har vi inte gjort det ännu så det får dröja lite innan du kan göra den.

Hälsningar A-C
Mer
14 år 4 månader sedan #261636 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att ge ut en bok!
Du kan ju också fundera på vilken text du vill ha på bannern. De flesta brukar använda bokens titel och författarnamnet.