Smakprov på min nya bok!

Mer
14 år 2 veckor sedan #288101 av Aspergergirl
Här kommer en länk till författaren som jag pratat om. Vi har varit arbetskamrater under 90-talet så vi känner varandra väl och bor nära varandra. Jag har fått mycket hjälp av henne i mitt skrivande.

www.kimselius.se/

MVH A-C
Mer
14 år 2 veckor sedan #288112 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Smakprov på min nya bok!
Tack för smakprovet på din nya bok! Jag klippte ut texten från Viska och klistrade in den i Word för att göra den mer lättläst. Forumet är inte riktigt anpassat till boktext, tyvärr. I Word gick det hur bra som helst att läsa texten.

Tycker du skriver med ett bra flyt och om intressanta saker. Man har inte tråkigt när man läser om hur du har det. Fortsätt så! Du har ju precis flyttat in, så än kan det hända mycket...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
14 år 2 veckor sedan #288176 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Smakprov på min nya bok!
Tack för smakprovet på din nya bok. Mycket spännande. En sak som kanske kan intressera läsarna är hur en vanlig dag på ett gruppboende ser ut.
Mer
14 år 2 veckor sedan #288182 av Saari
Svar från Saari i ämnet Smakprov på min nya bok!
Kul att du finner sådan glädje i att skriva! Jag känner igen mig mycket i det du skriver, för jag bor också på ett gruppboende. Vad underbart att du fick ha katterna, här där jag bor får man inte ha djur :(

Om jag får ge några tips så är det att vara försiktig med att skriva "såååå" och "åhhh" och så vidare. Om man vill betona så fungerar det bra att skriva "SÅ" och det duger med bara ett h i "åh".
Mer
14 år 2 veckor sedan #288184 av Ready
Svar från Ready i ämnet Smakprov på min nya bok!
Lycka till med boken. Jag tror det är en väldigt bra idé att skriva om hur det är att bo på gruppboende.